למכור את הרכב במזומן

יש לכם רכב גרוטאה? רכב שכבר הזמן שלו חלף, עבר תאונה ושכבר אף אדם לא יתעניין ברכישה שלו דרך אתרי מסחר יד שנייה? מה אם נגיד לכם שהרכב שלכם שווה כמה אלפי שקלים מזומנים? רבים חושבים על תיקון הרכבים שלכם ולאחר מכן מכירה שלהם, ברוב המקרים יצא שאתם תפסידו יותר מאשר תרוויחו, עלות תיקון של רכבים תעלה לכם יותר משווי הרכב… הבחירה כמובן בידיים שלכם, אבל תדעו שיש אופציה טובה יותר והיא למצוא קונה רכבים במזומן.

קונה רכבים במזומן

קונה רכבים במזומן למטרת פירוק או לנסיעה

אם נדבר גלויות, אין קריטריון מסוים לפיו יקבלו את הרכב שלכם לפירוק, אך לעיתים זה משתלם ולעיתים לא. אם מדובר על רכב אשר תקול בתקלה זעירה שהתיקון שלה לא יקר, מומלץ יהיה לתקן את הרכב במקום למסור אותו (כמובן שיש לבדוק מהי ההצעה תחילה), אך לרוב רכב תקין אשר נמכר ליד שנייה יהיה משתלם יותר.

שימו לב לצורך מה נקנה הרכב שלכם, ייתכן ויהיו מגרשים שירכשו את הרכב שלכם לצורך פירוק, או מצד שני יהיו מקומות אשר ירכשו את הרכב שלכם לנסיעה. מצב הרכב לא משפיע על המכירה אלא על המחיר אותו ישלמו לכם עבור הרכב. הרכב נבדק על ידי מומחים אשר אומדים את מחיר הרכב לפי החלקים התקינים, משקל הרכב למתכת ומשקל הרכב בשביל מכירת הברזל.

יש מגרשים אשר משמשים גם לצרוך טרייד אין, אתם מוסרים את הרכב התקול (או שלא) ומקבלים רכב חלופי במחיר מסובסד. רבים הרכבים, בדרך כלל אלו שעברו תאונה ולא הישנים אשר עוברים שיפוץ יסודי בכדי להחזיר אותם לתקינותם. אותם רכבים נמכרים על ידי מגרש המכוניות במחיר נמוך יותר בסופו של דבר.

קונה רכבים במזומן מציל את כדור הארץ

מי חשב שגם לקונה רכבים יש כוחות על? טוב בואו לא ניסחף, אבל יש השפעה מאוד משמעותית על גריטת מכוניות או פירוק מכוניות על זיהום כדור הארץ. ידוע כי רכבים ישנים הם אחד מגורמי הזיהום המשפיעים ביותר, איך זה קשור לגריטה? בעבר עודדה מדינת ישראל ועוד מדינות רבות מכירה של רכבים ישנים בתמורה לכסף מזומן למוכרים, בישראל המחיר עמד על 3,000 ש"ח לרכב ישן, בארצות הברית המחיר עמד על 4,500 דולר… כנראה שמשתלם יותר להיות עם כוחות על בחו"ל… כיום כבר אין את השיתוף פעולה עם המדינה, אך עדיין ניתן למכור רכבים ישנים ולקבל כמה אלפי שקלים בתמורה.

המחיר אותו תקבלו משתנה בהתאם למצב הרכב, השנתון שלו, מספר החלקים התקינים, ומשקל הרכב עבור הברזל והמתכת. כדי לבדוק את המחיר באופן ספציפי יותר עליכם למצוא אדם אשר קונה רכבים, תוכלו לבחור בסוחר פרטי או במגרשים אשר זאת עבודתם, תקבלו הצעת מחיר על ידי מומחה שייבחן את הרכב שלכם ולאחר מכן עליכם יהיה למלא מספר טפסים של משרד הרישוי המצהירים על ביצוע העסקה.

קונה רכבים במזומן – אילו רכבים מתאימים לדיל הזה?

לא כל רכב משתלם לכם להעמיד למכירה עבור קונה רכבים, לעיתים תוכלו למצוא מחירים גבוהים יותר כאשר תמכרו ביד שנייה. בכדי לדעת אם הרכב שלכם עומד בקריטריונים מתאימים אנו ממליצים לכם לעשות סדר בכל הבלאגן.

רכב חדש פחות מתאים למכירה עבור קונה רכבים, זאת בהתחשב במחירון הגבוה. עם זאת, כאשר הרכב עובר תאונת טוטאלוס, עדיף למכור מאשר לתקן. מגרשים רבים עובדים לפי המחירון של יצחק לוי, ולכן יש לא אומדן מסוים לבדיקה עד כמה שווה הרכב שלכם.

מלבד למצב של טוטאלוס, כאשר הרכב שלכם הוא כבר רכב ישן, סביר להניח שכמות הקונים שרוצים את הרכב תפחת עד ללא תהיה קיימת. במקרה כזה שכבר אין לכם מה לעשות עם הרכב תוכלו למכור אותו לקונה רכבים, סביר להניח שאותו קונה רכבים במזומן לא ישתמש ברכב לנסיעה, אלא ימכור את החלקים ואת הרכב לברזל ומתכת.

המצב האחרון בו נמליץ לכם למכור את הרכב הוא מצב שדי יכול לעצבן. מכירים את זה שהרכב פשוט מוצף בתקלות? אתם מתקנים משהו אחד ושבוע אחרי צצה בעיה אחרת, רכבים כאלה יכולים לגרום לכם להוצאות רבות ולכן יש להגיע להחלטה. מכירה של רכב כזה ליד שנייה עבור אדם פרטי היא עניין של מצפון… מלבד למצפון, עליכם לעיתים להתחייב בבדיקה ככה שייתכן מאוד ותחוו קשיים רבים במכירת הרכב. במקרים כאלה תוכלו למכור את הרכב לחלקים, אותו מגרש ייקח את הרכב עבור תשלום אשר תקבעו מראש.

קונה רכבים במזומן – מציאת מקום אמין

לא פשוט למצוא קונה רכבים במזומן, לפחות לא אחד אמין. היום השוק הזה די פרוץ, יש סוחרים פרטיים רבים ומגרשים שעובדים ללא כל רישיון. אנו ממליצים לכם לפנות למקום אמין ומקצועי אשר יעניק לכם את השירות המקסימלי שמגיע לכם. כמו כן, מומלץ תמיד להגיע עם אדם שיש לו ידע טכני מסוים ברכבים, לפחות במקרים בהם מדובר על מכירת רכב חדש אל קונה רכבים במזומן.

עצם העובדה שהתשלום נעשה במזומן לא אומר שיש כאן איזו בעיה חוקית, מקום מקצועי ידווח על כל שלב בתהליך ויעדכן כמובן את המוכר. בסופו של דבר מדובר על תהליך שמשתלם גם למדינה, גם לאזרח וגם לכדור הארץ. שימו לב, מומלץ לקבל מספר הצעות מחיר כדי לבחון את מצב הרכב והאם באמת משתלם לכם לבצע את העסקה. כאשר מדובר על רכב חדש נמליץ לכם לקבל הצעת מחיר עבור תיקון הרכב ממוסך מורשה, כך תוכלו לדעת בדיוק מהי עלות התיקון לעומת עלות המכירה, ומה משתלם לכם לעשות.

 

מתקשים למכור את הרכב שלכם בשוק יד שניה? מרגישים שאתם כבר מיואשים או לכל הפחות מתוסכלים ואין לכם עוד אנרגיה להתמודד עם זה? יש לכם פתרון ולפתרון הזה קוראים קונה רכבים. מה זה בדיוק קונה רכבים? מי קונה את הרכבים הללו? האם הוא משלם מחיר מחירון? האם הכוונה היא למכירת הרכב לפירוק? האם זה נכון מבחינתכם למכור את הרכב לפירוק או שאתם צריכים להתעקש על מכירתו בשוק יד שניה? כלי רכב הוא נכס ששווה לא מעט כסף וגם כאשר הוא מגיע לפרקו, עדיין מחיר המחירון שלו יכול לעמוד על אלפי שקלים והשאלה היא האם יש סיבה טובה לוותר על הסכום הזה לטובת פירוק הרכב. ובכן, על כל השאלות האלה תוכלו למצוא את התשובות ממש כאן בשורות הבאות.

 

מיהו קונה רכבים?

ובכן, אפשר לומר שכל מי שקונה כלי רכב הוא קונה רכב, אלא שהביטוי קונה רכבים מתייחס לסוחרי רכב הקונים כלי רכב לשתי מטרות – מכירתם כרכבים פעילים המיועדים לנסיעה והנהיגה בכביש או מכירתם כרכבים מושבתים המיועדים לפירוק. אם נמשיך ונפריד את סוגי הסוחרים הפעילים בתחום זה, נוכל גם להגיע להגדרה של סוחר רכבים כסוחר המתעסק בעיקר ברכישת כלי רכב פעילים למכירתם בשוק הרכב יד שניה ולעומתו קונה רכבים, שמתמחה בעיקר ברכישת רכבים ישנים לפירוק.

 

מתי נדרשים שירותיו של קונה רכבים?

ובכן, כל כלי רכב מגיע בסופו של דבר לשלב בו כבר אין כדאיות להחזיק אותו כרכב פעיל. חוסר כדאיות זה יכול להגיע כאשר הרכב חווה יותר מדי תקלות מעבר לערך שהוא מספק ככלי רכב פעיל, כאשר הרכב עובר תאונה או אירוע כלשהו שמשבית אותו ומחייב את הורדתו מהכביש או כאשר הרכב כבר ישן מדי ברמה כזאת שאף אחד כבר לא מוכן לשלם עבורו את המחיר הנדרש במחירון הרכב. במקרים אלה אפשר להגיד, וזה יהיה נכון לגבי רכבים רבים, שאפילו בחינם אף אחד לא ירצה לקחת את הרכב פשוט מכיוון שהוא כבר לא בטוח ולא נוח לנהיגה והסיכון לחוות איתו עוגמת נפש רבה סביב תקלות ועלויות גבוהות של תיקונים מנטרל את כל הכדאיות של קבלתו בחינם. בכל המקרים האלה, המטרה שלנו היא לא למכור את הרכב כרכב יד שניה, אלא פשוט להיפטר ממנו ולהוריד אותו מהכביש וזה בדיוק השלב בו כדאי להתחיל לחפש קונה רכבים או סוחר רכבים לפירוק.

 

 

כמה ישלם לכם סוחר רכבים לפירוק?

 

ההבנה שהדבר הנכון ביותר מבחינתכם הוא למכור את הרכב לסוחר רכבים לפירוק היא הבנה סובייקטיבית לחלוטין. אם אתם רוצים, אתם בהחלט יכולים להמשיך ולפרסם את הרכב בלוחות מודעות במשך חודשים ארוכים עד שאולי מישהו כן יחליט לקנות אותו או עד שההבנה שלרכב הזה אין קונים, תתגבש אצלכם בצורה יותר מובהקת. יחד עם זאת, כאשר מתגבשת בכם ההבנה הזאת, אתם צריכים לשנות את כל צורת החשיבה שלכם לגבי השווי של הרכב. מחיר המחירון של הרכב שלכם משקף את שווי הרכב שלכם כרכב פעיל הנוסע על הכביש. מרגע שהרכב מיועד לפירוק, השווי שלו נמדד על פי פרמטרים שונים לחלוטין. קונה רכבים הוא איש עסקים לכל דבר ועניין והוא קונה מכם את הרכב הישן שלכם, שאף אחד אחר לא רוצה לקנות, לא לשם שמיים אלא בכדי לייצר לעצמו רווח כספי ולהתפרנס.

לשם כך, עליו לקנות מכם את הרכב, לממן את עלות הפירוק שלו, פירוק שיכול להיות כרוך בלא מעט זמן ועבודה ולבסוף למכור את הרכיבים שאפשר למכור אותם ולהעביר לגריטה ומחזור את כל השאר. כאשר קונה רכבים קונה מכם את הרכב שלכם הוא לא יודע מה הוא יוכל להפיק מהרכב הזה והוא לוקח על עצמו סיכון. מעבר לכך, עליו לממן את עלות הפירוק בפועל ועליו גם לנהל תהליכים לא פשוטים של מכירת חלפים, מימון גריטה וכדומה. מהסיבה הזאת, השווי של הרכב שלכם עבור אותו קונה רכבים הוא נמוך הרבה יותר מהשווי שלו כרכב פעיל ונוסע שפשוט צריך לעלות עליו ולנהוג. מהסיבה זאת גם, הסכום שלו אתם יכולים לצפות כאשר אתם מוכרים את הרכב שלכם לפירוק הוא נמוך משמעותית ממחיר המחירון שלו בשוק הרכבים הפעילים ואת זה חשוב מאוד שתדעו לפני שאתם נכנסים לתהליך של מכירת הרכב לפירוק. כך למשל, אם מחיר המחירון של הרכב שלכם הוא היכן שהוא בין 5,000 שקלים ל-10,000 שקלים, אתם יכולים לצפות לקבל עבורו 1,000-2,000 שקלים במכירה לסוחר קונה רכבים. זה יכול אולי להיראות לכם כמו ניצול, אבל אחרי שהסברנו לכם את התהליך שעובר הרכב שלכם לאחר רכישתו לפירוק ואת הסיכונים והעלויות שחלים על הסוחר, אתם בהחלט יכולים להבין מדוע הוא לא מוכן לשלם יותר מכך. בכל מקרה, חשוב שתדעו שאלו הם המחירים הנהוגים בתחום זה וגם אם תבצעו השוואה יסודית בין כמה סוחרים, תגלו שהפערים הם מינוריים וכמעט לא קיימים.

 

על מה חשוב להקפיד במכירת רכב לפירוק?

הדבר החשוב ביותר להקפיד עליו הוא כל הנושא של הסדרת הנושא מול משרד הרישוי. במכירת הרכב לסוחר קונה רכבים לצורך פירוק, אתם למעשה מורידים את הרכב שלכם מהכביש ומבחינת הרשויות צריך לגרוע את הרכב שלכם ממצבת הרכבים הפעילים בישראל. עד שלא הורדתם את הרכב מהכביש, מבחינת משרד הרישוי הרכב שלכם פעיל לגמרי ואתם תמשיכו לקבל דרישות תשלום לאגרת רכב, טסט, ביטוח חובה וכן הלאה, ואם הרכב אכן ייסע על הכביש, אתם גם תידרשו לשלם דו"חות על עבירות שבוצעו באמצעותו. על כן, כאשר אתם מוכרים את הרכב שלכם לפירוק, חשוב מאוד שתעדכנו על כך את משרד הרישוי ותוודאו שהרכב שלכם נגרע מצבת הרכבים הפעילים. במקרים רבים, קונה רכבים הוא איש המקצוע שיבצע עבורכם את התהליך ובמקרה כזה אתם פשוט רוצים לוודא שהדברים נעשים ואם הם לא נעשים, חשוב שתיקחו יוזמה ותפנו למשרד הרישוי בעצמכם על מנת להסדיר את העניין. בכל מקרה, חשוב מאוד לחתום ולהחתים את הסוחר על מסמך שבו הצדדים מסכימים על כך שהרכב נמכר לצורך פירוק בלבד ואין להשתמש בו לצורך נסיעה כרכב פעיל.

 

ומה אם הרכב לא נוסע ולא מניע?

ובכן, מרבית הסוחרים ברכבים המיועדים לפירוק מציעים שירותי גרירה של רכבים שלא ניתן להזיז אותם ממקומם. מהבחינה הזאת אתם לחלוטין לא צריכים לדאוג ובלבד שתדאגו לכך שנושא הגרירה הוא חלק מהעסקה. לא כל קונה רכבים מציע את השירות הזה וחלקם גם יכולים לחייב אתכם עבורו, אבל זכרו שעל אף שהמחיר שאתם מקבלים עבור הרכב הוא נמוך, עדיין מדובר בשוק חופשי ואתם בהחלט יכולים להתמקח על מרכיבי השירות. בהיבט זה, זה לגמרי לגיטימי לבחור בסוחר רכבים לפירוק שמציע לכם גם את גרירת הרכב וגם את הטיפול מול משרד הרישוי במסגרת העסקה. אתם רק צריכים להחתים אותו על הכל ולהסדיר את הכל בצורה כתובה על מנת שלא ניתן יהיה לאחר מכן להטיל עליכם אחריות לא לכם.

קונה רכבים לפירוק במזומן

הרכב שלכם כבר ישן ומעלה אבק בחניה? אם אתם לא חונים בחניה פרטית אנחנו בטוחים שהשכנים שלכם די צועקים. אז מה בעצם אפשר לעשות עם הרכב הישן? תדעו שהרכב שלכם שווה לא מעט כסף. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחפש קונה רכבים לפירוק במזומן, בתהליך מאוד קצר תוכלו לקבל את ערך שווי הרכב במזומן ואולי אפילו עם הכסף הזה תוכלו להתחדש ברכב חדש.

האם הרכב שלכם מתאים לפירוק?

לרוב אתם תפגשו בין שתי אפשרויות, האפשרות הראשונה היא לתקן את הרכב, האפשרות השניה הוא למכור את הרכב אצל קונה רכבים לפירוק במזומן. איך תדעו במה לבחור? פשוט מאוד, בבחירה המשתלמת יותר. הבחירה שלכם צריכה להיות מבוססת על סוג הרכב שיש לכם והסיבה שבגללה הוא לא פעיל כעת. לדוגמא, יש רכבים רבים אשר עברו תאונה ואינם יכולים לעלות על הכביש יותר. במקרה הזה אין לכם ברירה אלא לשלוח את הרכב שלכם בפירוק או לתת לרכב להעלות אבק במקום נדחק.

אם לרכב שלכם יש ערך סנטימנטלי כלשהו ועדיין הוא לא פעיל אם יש לכם את האפשרות אתם יכולים להמשיך לאחסן אותו, אך בסופו של דבר הוא ימצא את עצמו אצל קונה רכבים לפירוק במזומן או בפח הזבל. עליכם לחשוב עם עצמכם, לא משנה מהו סוג הרכב שלכם, כל עוד הוא לא פעיל עליכם לבדוק מהן עלויות תיקון הרכב והאם זה כדאי. יכול להיות שתיקון הרכב רק ידחה את הבעיה בכמה חודשים ואז תמצאו את עצמכם במוסך בפעם השניה השנה. רכב אשר התקלות חוזרות אצלו הוא רכב אשר עדיף לכם יהיה לשלוח אותו לפירוק ולקבל עבורו סכום מסוים.

כמה אתם יכולים להרוויח על הרכב שלכם?

היתרון של קונה רכבים לפירוק במזומן הוא שאתם מקבלים את הכסף שלכם במקום ללא צורך בתשלום מס. כל מה שעליכם לעשות הוא להגיע אל בעל המקצוע עם האישור של משרד הרישוי. שימו לב, יש הרבה אנשים בתחום של מכירת ברזל ומתכת. מה שעושה קונה רכבים הוא מפרק את הרכב, בודק אילו חלקים עדיין פעילים וניתן לתקן אותם, את שאר החלקים והברזל הוא שולח למחזור ומקבל בתמורה סכום כלשהו.

מצד שני, כאשר אתם מגיעים למקום ללא רישיון אתם לא יודעים מה יעשה בעל המקצוע עם הרכב שלכם. לצערנו, קרו מקרים בהם אדם מכר את הרכב שלו לבעל מקצוע ללא רישיון ואותו בעל מקצוע תיקן את הרכב וביצע איתו עבירות. מי שהיה אחראי לעבירות הוא בעל הרכב בעבר אשר לוחית הרישוי שלו הייתה עדיין על הרכב, והוא לא פנה למשרד הרישוי למלא טופס הורדת רכב מהכביש.

כמה אתם מרוויחים מזה?

אין מחירים מדויקים, לכל רכב יש את השווי המדויק שלו. התשלום עבור רכב פורד יהיה שונה מסובארו, התשלום עבור רכב משנת 2013 יהיה שונה מתשלום עבור רכב משנת 2002. כאשר מגיע בעל המקצוע לבחון את הרכב הוא בודק האם יש רכיבים פעילים ברכב, מהו משקל הרכב, האם הרכב עבר תאונה טוטאלית ועוד. רק לאחר מכן מחושב המחיר הסופי. בדרך כלל המחיר הנמוך ביותר שתוכלו לקבל עבור הרכב יהיה 500 ש"ח, המחיר המקסימלי יכול להגיע ל-4,000 ש"ח ואף גבוה יותר במקרים חריגים. אם לומר את האמת, אין לכם דרך לדעת אם המחיר באמת שווה לכם, תוכלו לעשות השוואת מחירים בין קונים אחרים. לכן, חשוב להגיע לבעל מקצוע מורשה ובעל חוות דעת חיוביות.

 

 

יש לכם רכב ישן שאף אחד כבר לא רוצה לקנות, אבל אתם לא יכולים להשאיר אותו כך סתם עומד במגרש החניה? הפתרון שלכם הוא לפנות לסוחר רכבים לפירוק אותו תוכלו למצוא גם תחת הטייטל של קונה רכבים ישנים. מה זה בדיוק אומר? כמה אתם צפויים לקבל על הרכב שלכם כאשר הוא נמכר למטרת פירוק? האם זאת האופציה היחידה שקיימת? על מה חשוב להקפיד במכירת הרכב לפירוק? כל התשובות לכל השאלות, ממש כאן בשורות הבאות.

 

מה זאת אומרת קונה רכבים ישנים?

ובכן, בישראל פועלים מאות סוחרי רכב, חלקם מתמחים ברכישת רכב יד שניה ומכירתו הלאה בשוק היד השנייה וחלקם מתמחים דווקא ברכישת רכבים המיועדים לפירוק. קונה רכבים ישנים הוא בדרך כלל סוחר רכבים שמתעסק בפירוק רכבים ישנים ומכירת החלקים שלהם כחלפים בשוק הרכב. זהו למעשה איש המקצוע אליו אתם יכולים לפנות כאשר אף אחד לא רוצה עוד לקנות את הרכב הישן שלכם או כאשר אתם עצמכם רוצים להיפטר ממנו מכיוון שהיקפי התקלות והבעיות שלו חורגים מכל כדאיות ריאלית. במקרה זה, אתם לא יכולים פשוט להשאיר את הרכב שלכם עומד במגרש החניה כמיצג סביבתי, מה שנוגד את לשון החוק ויכול להוביל לקנס לא קטן שיושת עליכם. מה שאתם צריכים לעשות זה להוריד את הרכב שלכם מהכביש, להודיע למשרד הרישוי על רצונכם לגרוע אותו ממצבת הרכבים הפעילים בישראל ולהעביר אותו לסוחר רכבים לפירוק על מנת שיפרק את הרכב ויטפל בו הלאה.

 

 

מה עושה קונה רכבים ישנים לאחר רכישת הרכב?

לאחר רכישת הרכב מכם, קונה רכבים ישנים מבצע הליך של פירוק הרכב לחלקים הקטנים ביותר שלו. את החלקים השמישים ניתן לשפץ ולמכור בשוק החלפים לכלי הרכב ואת כל השאר ניתן להעביר לגריטה ומחזור. מן הסתם, לא מדובר בעבודה לשם שמים וכל קונה רכבים ישנים עושה זאת למטרות עסקיות ויצירת רווח כספי. על כן, אתם ממש לא יכולים לצפות לקבל עבור הרכב שלכם את מחיר המחירון שלו, שמשקף למעשה את שווי הרכב לצרכי נסיעה ונהיגה. כאשר הרכב מיועד לפירוק השווי שלו נמדד בצורה שונה לחלוטין ויש לקחת בחשבון גם את שיקולי הרווח והסיכון של קונה רכבים ישנים. בהתאם לכך, במכירת הרכב שלכם למטרת פירוק, אתם יכולים לצפות לקבל סכום נמוך משמעותית ממחיר המחירון של הרכב כפי שהוא מופיע במחירונים של שוק הרכב.

 

קונה רכבים ישנים – האם ישנה אופציה אחרת?

ישנה האופציה להעברת הרכב לגריטה, אבל גם האופציה הזאת מבוצעת בדרך כלל על ידי סוחרי רכבים לפירוק ועל ידי קונה רכבים ישנים. מה שאתם רוצים לעשות זה פשוט למצוא סוחר כזה שישמח לקנות מכם את הרכב ולוודא שהוא מטפל בכל הנושא של פירוק הרכב וגריעתו ממצבת הרכבים הפעילים. פה למעשה נכנס ההיבט היחיד שבו אתם רוצים להקפיד כי הדברים מבוצעים בצורה מסודרת. הרי מבחינתכם, מרגע שקיבלתם את הכסף עבור הרכב, לא אמור להיות אכפת לכם מה קורה איתו הלאה, אלא שבפועל חשוב מאוד לוודא שהרכב נגרע ממצבת הרכבים הפעילים במשרד הרישוי, אחרת הרשויות יראו את הרכב שלכם כרכב פעיל, ישלחו לכם אגרות שנתיות ויחייבו אתכם לבצע טסט וכן הלאה. כדי להימנע ממצב זה וכדי להבטיח שאף אחד לא נוהג ברכב שלכם על אף שמכרתם אותו לצורך פירוק, חשוב לעדכן את משרד הרישוי בצורה מסודרת ובאמצעות טופס מתאים. קונה רכבים ישנים יכול לעשות את התהליך הזה עבורכם אבל אתם בכל מקרה רוצים לוודא שהדברים אכן נעשים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!