קונה רכבים לפירוק

תוכן עניינים

 

קונה רכבים לפירוק

הרכב שלכם כבר כל כך ישן שאף אחד בשוק לא רוצה לקנות אותו יד שניה? מה אתם יכולים לעשות איתו? הרי להשאיר אותו כמוצג סביבתי במגרש החניה זה אסור וגם יכול להביא שלל צרות סביבתיות. אז מה עושים עם רכב ישן שרוצים להוריד אותו מהכביש? האם יש מישהו שיכול למצוא בו ערך שעליו הוא גם יהיה מוכן לשלם לכם כסף וגם יהיה מוכן לפנות את הרכב? איך מוצאים קונה רכבים לפירוק? על מה חשוב להקפיד במכירה של רכב לסוחר רכבים לפירוק? יש כל כך הרבה שאלות וזה יכול להיראות לכם קצת מסובך, אבל אין דבר פשוט יותר ממכירת רכב לפירוק וקונה מתאים תוכלו תמיד למצוא. אז איך עושים את זה? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

מה עושים עם רכב ישן שאף אחד לא רוצה לקנות?

כל רכב מגיע לרגע הזה, שבו כבר אף אחד לא מעוניין בו. ישנם רכבים שזה לוקח להם שנים ספורות וישנם אחרים שמחזיקים מעמד עשור או שניים, אבל בסופו של דבר כל הרכבים מגיעים לשלב הזה ונשאלת השאלה, מה עושים עם רכב שהגיע לפרקו? איך נפטרים ממנו? האם אפשר להוריד אותו מהכביש? ובכן, התשובה היא שהמחוקק בישראל צפה את המצב הזה מראש וקבע תקנות ברורות לגריעה של רכב ממצבת הרכבים הפעילים בישראל. למעשה, קבע המחוקק שורה של כללים לגבי רכבים מיושנים ובכלל זה גם איסור על העמדת רכב מוזנח במגרשי חניה או השלכתו כך סתם בטבע. מן הצד השני, קבע המחוקק פתרונות אפשריים, שהשניים המרכזיים שבהם הם גריטה ומכירה לפירוק. בשני המקרים, בסופו של דבר מגיע הרכב לגריטה במהלכה נמעך הרכב ומועבר לגורמים מקצועיים בתעשיית הפלדה לצורך מחזור. יחד עם זאת, לפני שגורטים את הרכב, אפשר להפיק ממנו ערך נוסף ואת זה יודע לעשות קונה רכבים לפירוק.

 

 

מי קונה רכבים לפירוק?

בישראל פועלים סוחרים רבים המתמחים ברכישת רכבים ישנים, הן לצורך מכירתם הלאה במסגרת פעילות של מגרש מכוניות והן לצורך פירוק הרכבים. פירוק הרכבים נועד לבודד מהרכב את כל החלקים שעוד ניתן להפיק מהם ערך ובכלל זה חלקי פלדה ומתכת, מושבים, מראות, מערכות פנימיות, פנסים, חלקי מנוע וחלקים מכניים נוספים וכן הלאה. רכיבים הנמצאים במצב מכאני טוב, מוחזרים לשוק הרכב כחלפים העוברים תהליך של חידוש בעוד אחרים מועברים למחזור. כל זה הוא מידע שנחמד לדעת אבל זה לא באמת צריך לעניין אתכם. מה שכן צריך לעניין אתכם הוא, שכאשר הרכב שלכם מגיע אל פרקו, יש לכם בהחלט כתובת אליה תוכלו לפנות בכדי "להיפטר" מהרכב פעם אחת ולתמיד ולכתובת הזאת קוראים קונה רכבים לפירוק.

 

על מה חשוב להקפיד במכירת רכב לפירוק?

קונים רכבים לפירוקעוד לפני שנדבר על מה חשוב להקפיד, נתעכב לרגע על מה שחשוב לדעת. תהליך הפירוק של כלי רכב הוא תהליך עתיר עבודה וזמן והתהליך עצמו הוא תהליך שיש בו גם רכיב לא קטן של סיכון. קונה רכבים לפירוק עושה זאת כפעילות עסקית לכל דבר ועניין, שמטרתה היא להפיק רווח כספי. בהתאם לכך, המטרה של הסוחר היא לקנות את הרכב שלכם במחיר הנמוך ביותר האפשרי, להשקיע את העלויות הנדרשות לצורך פירוקו ולמכור כמה שיותר חלפים בכדי להפיק רווח כספי. הן לאור הסיכון בתהליך והן לאור העלויות הכרוכות בו, אתם צריכים לצפות למחיר נמוך בהרבה מזה שמוצע על הרכב שלכם בשוק הרכבים הפעילים. כך למשל, אם יש לכם רכב ישן שהמחירון שלו הוא בין 5,000 שקלים ל-10,000 שקלים, אתם לחלוטין לא יכולים לצפות לקבל את הסכום הזה מסוחר רכבים לפירוק. מה שאתם כן יכולים לצפות לו הוא שסוחר הרכבים ישלם לכם בסביבות 1,500-2,000 שקלים וגם יגיע אליכם כדי לפנות את הרכב. זהו התהליך ויש לו הצדקה כאמור, לאור המטרה של הסוחר להתפרנס מפעילות זו. מבחינתכם נפטרתם מהרכב ואתם לא צריכים לדאוג לו יותר.

יחד עם זאת, כפי שאמרנו, כאשר אתם מעבירים את הרכב הישן שלכם לידיו של קונה רכבים לפירוק חשוב שתקפידו על הסדרת התהליך מול הרשויות. בניגוד לתהליך מכירה של רכב יד שניה, בהעברת רכב לידיו של קונה רכבים לפירוק לא מבוצע התהליך של העברת בעלות בדואר. מבחינת רשות הרישוי הרכב עדיין רשום על שמכם ומדי שנה אתם תמשיכו לקבל הודעות על תשלום אגרת רכב, טסט, ביטוח חובה וכן הלאה. זאת ועוד, אם מכרתם את הרכב לפירוק אך הרכב לא פורק בפועל והוא משמש את הסוחר או כל אדם אחר, כל דו"ח על עבירות שיבוצעו עם הרכב יגיעו אליכם, שכן אתם רשומים כבעלי הרכב.

מהסיבות האלה, חשוב מאוד לבצע גריעה של הרכב ממצבת הרכבים הפעילים בישראל ואת זה אתם עושים בתהליך פשוט מול משרד הרישוי. את התהליך עצמו שהוא בעיקרו בירוקרטי, אתם יכולים לעשות בעצמכם אם כי מרבית הסוחרים הקונים רכבים לפירוק מציעים אתה שירות כחלק מעסקת הרכישה. במקרה כזה, אתם לא רוצים להפקיר את העניין לידיו של הסוחר, אלא אתם רוצים לברר מול משרד הרישוי שהתהליך אכן בוצע ולוודא שהרכב שלכם אכן "הורד מהכביש".

 

נשמע מסובך? ממש לא

מכירת רכב לפירוקקונה מכוניות לפירוק הוא תהליך מאוד פשוט. העניין הוא שזהו תהליך שאנחנו נדרשים לבצע אולי פעם אחת בחיים ורבים מאיתנו גם זה לא. בפועל, העברת רכב לידיו של קונה רכבים לפירוק הוא תהליך פשוט וקל יותר מאשר מכירת רכב יד שניה. אתם לא צריכים לפרסם את הרכב במשך חודשים, לשכנע את המתעניינים שיוצרים איתכם קשר, להתפשר על המחיר ולהתלבט האם ועד כמה אתם יכולים עוד להתפשר. כל אלה יורדים מן הפרק. במכירת רכב לפירוק אתם יודעים שהסכום שאתם מקבלים עבורו הוא סכום סמלי שמשקף את השווי האמיתי שלו בתור רכב המיועד לפירוק ומכירה בחלקים ואם הרכב לא מניע, אתם גם לא צריכים לדאוג לפינוי שלו. קונה רכבים לפירוק ידאג בדרך כלל לפינוי הרכב והובלתו למגרש שבבעלותו, בו מתבצעת עבודת הפירוק.

ובכל זאת, אם מדובר ברכב יוקרה או ברכב לא ישן במיוחד שפשוט צריך לרדת מהכביש מסיבות שונות כמו תאונה, פגיעה קשה בשאסי או כל סיבה אחרת, אתם בהחלט יכולים לבצע השוואת הצעות מכמה סוחרים. הפערים אמנם לא צפויים להיות משמעותיים וכל הסוחרים העוסקים בתחום, כולם יודעים להעריך בבירור מהו השווי האמיתי של הרכב לפירוק ויחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מכך שמרבית הסוחרים, כפי שהם גם אמורים לעשות, ינסו לצאת כמה שיותר בזול. השוואת הצעות בהיבט זה יכולה לסייע לכם להרוויח עוד כמה מאות שקלים, אולי אלפי שקלים בודדים, וזאת כאמור בתנאי שמדובר ברכב בעל שווי גבוה. אם מדובר ברכב פרטי סטנדרטי ומיושן שכבר לא ממש נוסע או שאין לו עתיד מזהיר, חבל על כל דקה – פשוט מצאו קונה רכבים לפירוק ומכרו לו את הרכב בהצעה הראשונה שהוא נותן לכם, על מנת שתוכלו להתקדם לרכב הבא בחייכם.

מאמרים אחרונים

רכב לפירוק משרד הרישוי
פירוק רכבים

רכב לפירוק משרד הרישוי

רכב לפירוק משרד הרישוי חושבים למכור את הרכב שלכם לפירוק? הצעד הראשון שלכם בתהליך הזה יהיה לפנות למשרד הרישוי כדי להוריד את הכביש. למשרד הרישוי

קרא עוד »

רכבים לפירוק חריש

  רבים מבעלי הרכב יודעים להבחין באופן אינטואיטיבי בשלב שבו הרכב שלהם כבר אינו מתאים יותר לנסיעה על הכביש. הרכב ישן מדי, סובל מתקלות חוזרות

קרא עוד »

רכבים לפירוק עומר

  רבים מבעלי הרכב יודעים להבחין באופן אינטואיטיבי בשלב שבו הרכב שלהם כבר אינו מתאים יותר לנסיעה על הכביש. הרכב ישן מדי, סובל מתקלות חוזרות

קרא עוד »

רכבים לפירוק תל-אביב

  רבים מבעלי הרכב יודעים להבחין באופן אינטואיטיבי בשלב שבו הרכב שלהם כבר אינו מתאים יותר לנסיעה על הכביש. הרכב ישן מדי, סובל מתקלות חוזרות

קרא עוד »

רכבים לפירוק יפו

  רבים מבעלי הרכב יודעים להבחין באופן אינטואיטיבי בשלב שבו הרכב שלהם כבר אינו מתאים יותר לנסיעה על הכביש. הרכב ישן מדי, סובל מתקלות חוזרות

קרא עוד »

רכבים לפירוק קריות

  רבים מבעלי הרכב יודעים להבחין באופן אינטואיטיבי בשלב שבו הרכב שלהם כבר אינו מתאים יותר לנסיעה על הכביש. הרכב ישן מדי, סובל מתקלות חוזרות

קרא עוד »
Call Now Button התקשרו עכשיו