כל מה שאתם צריכים לדעת על Chery Tiggo 8 pro

Chery Tiggo 8 Pro שהגיע לאחרונה לארץ כחלק מהשקת דגמי חברת צ'רי בישראל, הוא רכב קרוסאובר משכנע מאוד בעל שבעה מושבים. בעידן הזה, של עלייה מתמדת במחירי הרכב, לא תמצאו רכב משפחתי מרווח כמו זה – עמוס בכל כך הרבה יוקרה וטכנולוגיה – במחיר כל כך נוח.

באתר הרשמי של מכוניות צ'רי בישראל תמצאו את כל המידע על הרכב, על נקודות המכירה ועל דגמי החברה האחרים שזמינים בישראל.

עוד קודם לכן, הכנו לכם סקירה של כל מאפייני הרכב החשובים ביותר.

חלקו החיצוני של הרכב

עיצוב פרימיום – גוף הרכב מעוצב על ידי שלושה קווי מתאר עיקריים, היוצרים אפקט מיוחד ומשווים לרכב מראה אלגנטי מאוד.

פנסי LED – אורות ה-LED הגבוהים והנמוכים פשוטים ויעילים, כך שהם מצליחים להאיר את כל הסביבה.

צמיגי AluminumM Alloy RIM 18 אינץ' – חישוקי סגסוגת אלומיניום כמו ברכבי ספורט, אשר מעניקים לרכב מראה יותר ספורטיבי.

החלק הפנימי

נוחות מרבית – בזכות העיצוב הארוך במיוחד, תא המטען הגדול והגמיש, מושבים יוקרתיים, מערכות בקרת אקלים אוטומטיות ועוד שורה של אמצעי נוחות אחרים, ה-Tiggo 8 Pro מצויד כדי לגרום לכל נוסע ונוסעת להרגיש מעולה.

שבעה מושבים יוקרתיים – מושבי הרכב מגיעים עם משענות היקפיות ותומכות, על מנת להעניק ליושבים נוחות רבה יותר סביב הירכיים והמותניים, ועם משענות ראש כמו במטוסים. מושב הנהג מתכוון לשישה מצבים שונים.

מערכת מיזוג אוטומטית – שני אזורי מיזוג נפרדים: מזגן אינטליגנטי מלפנים ומזגן עצמאי מאחור כדי לספק איכות אוויר לכל הנוסעים.

טיהור אוויר – ה-Tiggo 8 Pro מספק את איכות האוויר האולטימטיבית. מטהר מיזוג האוויר ברמת N95 מסנן יותר מ-95% מהחלקיקים, בעוד שמערכת בקרת איכות האוויר חוסמת חיידקים מזיקים.

הגה עור רב תפקודי – עם ארבע הגדרות כוונון ומעטפת עור נושם רכה למגע, הצורה ותפקודו של ההגה מצוינים. מערכת המיזוג והבידור, חיבור בלוטות' ובקרת שיוט נשלטים כולם בקצות האצבעות.

תא מטען גמיש ומרווח – כאשר שורת המושבים השלישית מקופלת, נפח תא המטען מגיע ל-2,101 ליטר. אפילו כאשר המושבים מורמים והתפוסה מקסימלית, הנפח עדיין גבוה: 1,179 ליטר.

גג שמש פנורמי – עם צוהר בגודל 1.96 מ"ר, ה-Tiggo 8 Pro מעניק לנוסעים נוף פנורמי ונפלא של השמיים.

כוח וביצועים

מנוע T-GDI 2.0 – מנוע טורבו שיכול לייצר הספק של 250 כ"ס, ומעניק לרכב אפשרות להאיץ באופן יעיל מאוד.

שלדת T1X COMFORT – ה-Tiggo 8 Pro בנוי על פלטפורמת T1X. שלדה זו עוצבה בכוונה לאפשר מספיק מרווח מעל ראשי הנוסעים וגם באזור הרגליים. הזוויות גם מבטיחות ביצועי שטח טובים יותר, אם וכאשר נדרשים.

Dual Mode EPS – ה-EPS (היגוי כוח אלקטרוני) של Tiggo 8 Pro מאפשר היגוי קל במהירות נמוכה והיגוי יציב במהירות גבוהה, כדי לספק יעילות דלק מוגברת.

התנעה/עצירה אוטומטית – המנוע של ה-Tiggo 8 Pro מתניע ועוצר אוטומטית כדי להפחית פליטות ואת צריכת הדלק.

אמצעים טכנולוגיים

טכנולוגיה חכמה – הרכב עמוס בטכנולוגיה העדכנית ביותר: מספר מסכים מתקדמים, מערכת סאונד של SONY, טעינה אלחוטית למכשירים שלכם, שטיפת חלונות אוטומטית, אחסון מקורר למשקאות במשענת היד ועוד.

מצבי נהיגה חכמים – ה-Tiggo 8 Pro עובר בין מצבי נהיגה שונים בהתאם לתנאי הדרך מולכם, חוסך לכם דלק ומשפר את הנסיעה שלכם.

בקרת שיוט אדפטיבית ACC – בקרת השיוט האדפטיבית של הרכב עוקבת אחר תנאי הדרך, המרווחים מהרכבים האחרים על הכביש, מהירות אוטומטית, ויסות והתנעה/עצירה.

זיהוי נקודה עיוורת BSD – הרכב משתמש ב-BSD (ניטור נקודה עיוורת) ו-LCA (סיוע לשינוי נתיב) עם מכ"ם חכם, כדי לזהות מכוניות חולפות ולמנוע תאונות, על ידי ביטול נקודות עיוורות פוטנציאליות במראה האחורית.

דלת אחורית עם חישה אוטומטית – הדלת האחורית החשמלית של הרכב נפתחת אוטומטית, כאשר השלט הרחוק נמצא במרחק של מטר אחד לפחות ממנה. כך, נחסכים מכם אי הנוחות והצורך לחפש את המפתח שלכם כאשר אתם רוצים להעמיס את תא המטען.

לסיכום

Chery Tiggo 8 Pro מציב תחרות אמיתית בפני הרכבים המובילים בקטגוריה שלו, בזכות רשימה ארוכה של מאפיינים מתקדמים, חכמים ומעוצבים ברמה הגבוהה ביותר.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!