ניקוי רכב מקצועי – רק עם המקצוענים של חברת פרו דיטיילינג

כיום רבים שמים דגש וחשיבות על טיפוח וניקוי הרכב, ולכן יש דרישה שעולה באופן קבוע לניקוי רכבים בישראל.  ניקוי רכב מקצועי מתחלק למספר שלבים אשר בסופו של התהליך יוצרים רכב מקצועי ואיכותי.

שלבים בניקוי רכב פנימי

שאיבת הרכב

בשלב הראשון אנו נבצע שאיבה יסודית ומקיפה וניקוי הרכב מחפצים ושאריות לכלוך. שלה השאיבה יתבצע בעזרת שואב אבק מקצועי עם שילוב של ראשי שאיבה כדי שנוכל להגיע לנקודות קשות.

ניקוי ריפודי הרכב – בשלב השני אנו נתחיל ונבצע ניקוי של ריפודי הרכב. ניקוי זה יתבצע בעזרת מכונת הזרקה ויניקה אשר תעזור בהסרת כתמים וחיטוי מושבי הרכב. ניקוי ריפודי הרכב יתבצע ראשית על ידי ריסוס של מושבי הרכב ולאחר מכן קרצוף הריפודים כדי לפרק את הכתמים ורק אז יתבצע שלב ההזרקה והיניקה. בסוף התהליך הריפודים יעברו שאיבה כדי לקצר את זמן הייבוש.

ניקוי פלסטיקת הרכב

בשלב השלישי יש את שלב ניקוי הפלסטיקה הפנימית לרכב. בשלב זה הניקוי יתמקד בדשבורד, דלתות, הגה, ידית הילוכים, מתקן כוסות ועוד. הניקוי יכול להתבצע עם חומרי ניקוי וטיפוח איכותיים בשילוב של מברשות וקיסמים לניקוי מקסימלי.  במקרים קשים יש אפשרות לנקות עם קיטורית מקצועית.

התהליך שרשמנו עכשיו מותאם לכל החלק הפנימי של הרכב. עכשיו נעניק לכם את כל האפשרויות החיצוניות של הרכב.

 

שלבים בניקוי רכב חיצוני

שטיפה ידנית

השירות הכי בסיסי לחלק החיצוני של הרכב זה שטיפה ידנית שבה אנו נרסס מסיר שומנים עדין או סבון מקצועי (תלוי במצב הרכב). נקרצף בעזרת ספוג מיוחד שאני גורם לשריטות הרכב ונשטוף. השירות גם כולל ניקוי חלונות והגאנטים (ניקוי גאנטים ברכב מצריך מברשות מיוחדות וחומרי ניקוי מותאמים)

פוליש לרכב

שלב זה נועד למי שרוצה להשקיע ברכב שלו. בשלב זה יש צורך בשטיפה ידנית ופלסטלינה כד להסיר את כל הלכלוך מהרכב לפני שמתחילים בפוליש. בשלב הראשון יש לבצע פוליש שלב ראשון להסיר את כל השריטות הגסות ולאחר מכן לעבור לשלב השני. פוליש יכול להיות שלב אחד ויכול גם להגיע לשלושה שלבים (דבר המשפיע על המחיר).

ליטוש פנסים

ליטוש פנסים מתבצע בעזרת נייר שיוף, מלטשת מקצועית וחומרי ליטוש והברקה. בשלב הראשון יש צורך לשייף את הפנס עד שמגיעים לפנס חלק. לאחר השיוף יש צורך בליטוש הפנסים בעזרת מלטשת. בסוף התהליך יש צורך באוטם צבע מקצועי שמגן כנגד קרני השמש.

מאמר זה נכתב על ידי הצוות של חברת פרו דיטיילנג המתמחה בטיפוח הרכב.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!