מכירת רכב לפירוק מחיר

מכירת רכב לפירוק מחירמכירת רכב לפירוק מחיר

נסיעה יומיומית בפקקים הרבים שיש בכבישי הארץ יכולה להיות מתישה ומעייפת, אך למרות זאת אתם מקפידים תמיד על שמירת חוקי התעבורה ונוהגים בזהירות ואחריות גם בימים עמוסים במיוחד בכביש. למרות הזהירות הרבה שאתם נוקטים, באחד מן הימים בדרך לעבודה רכב נצמד אליכם מאחורה ולא הצליח לבלום בזמן – וכתוצאה מכך הוא התנגש בחלק האחורי של רכבכם וגרם לנזק נרחב.

לאחר גרירת הרכב למוסך ובירורים מול חברת הביטוח, הבנתם לאכזבתכם כי הפגיעה היא משמעותית ובלתי הפיכה ולכן הרכב מושבת לנסיעה בכביש לצמיתות. אז מה עושים במקרה כזה, ואיך תוכלו בכל זאת להרוויח קצת כסף על הרכב המושבת שלכם? נענה על השאלות הללו ועוד בשורות הבאות.

מכירת רכבים למגרשי פירוק – מה זה אומר?

רכב מושבת הוא רכב שאסור לנסוע עליו בשום מצב, ולכן אתם נותרים עם רכב לא שמיש שיתפוס לכם ולשכנים מקום חנייה. במקום שתשמרו את הגרוטאה שהרכב שלכם הפך להיות, תוכלו פשוט למכור אותו לחברות ומגרשים ייעודיים המעוניינים לרכוש רכבים מושבתים לצורך פירוקם. פירוק הרכב מאפשר להם לנסות להרוויח כסף על החלקים המרכיבים אותו, ולרוב מדובר בלא מעט רכיבים וחלקים ביניהם הברזל שהוא חומר הגלם המרכזי בכל רכב.

מתי כדאי למכור את הרכב לפירוק?

ניתן לומר כי מכירת רכב לפירוק היא האלטרנטיבה האחרונה שיש לרכבים שאינם כשירים לנסיעה בכביש, ולכן האפשרות של מכירת רכב לא שמיש והיפטרות ממנו יכולה לסייע הן למוכר הרכב והן לקונה שיידע מה לעשות עם החלקים השונים שלו. נוסף לרכבים מושבתים לאחר תאונת דרכים, קיימת אפשרות למכור למגרשי רכבים המיועדים לפירוק גם רכבים ישנים שמייקרים את עלויות התחזוקה השוטפת שלהם.

למי אפשר למכור את הרכב לצורך פירוקו?

מכירת רכב לפירוק מחיר שניתן להשיג תלוי בחברה, מגרש או סוחר פרטי להם החלטתם למכור את הרכב המושבת. ישנם גורמים רבים שיכולים לרכוש מכם את הרכב לצורך פירוק, בין אם מדובר על חברה או סוחר פרטי, אך כדי לוודא כי מדובר בגורם מקצועי ומהימן חשוב לברר אודותיו ולהיות בטוחים כי הוא אכן יפרק את הרכב ולא יתקן אותו ויחזירו לנסיעה על הכביש.

מה צריך לעשות לפני שמוכרים את הרכב לפירוק?

לפני שממהרים להיפטר מהרכב המושבת ולמכור אותו למגרש פירוק רכבים, חשוב קודם כל לברר אודות אותו מגרש או חברה שפונים אליה ולוודא כי היא אמינה ומוסמכת לבצע פירוק של רכבים מושבתים. רגע לפני שמבצעים את העסקה ומוכרים את הרכב המושבת, יש להוריד את הרכב מהכביש באופן רשמי על ידי הצהרה בפני משרד הרישוי.

ניתן לעשות זאת באמצעות טופס ייעודי לביטול רישום רכב, כך שמשרד הרישוי יבטלו את רישיון הרכב ויאשרו כי הוא ירד באופן סופי מהכביש ואין לנסוע עליו. לאחר שמקבלים את האישור על ביטול רישיון הרכב, ניתן לבצע את המכירה של הרכב למגרש הפירוק הנבחר.

מכירת רכב לפירוק מחיר – כמה תוכלו להרוויח מכך?

כדי שתוכלו להתעודד מעט מהשבתת הרכב לאחר תאונה, תשמחו לדעת כי מכירת רכב לפירוק מחיר יכול להיות בין כמה מאות עד אלפי שקלים. כמובן שמדובר על זכום זעום לעומת שוויו האמיתי של הרכב אותו שילמתם ממיטב כספכם, אך כעת שהוא מושבת ולא כשיר לנסיעה על הכביש אין יותר מדי מה לעשות איתו פרט לנצל את החלקים שלו – כמו חלקים מכניים, חלקי חילוף, חלקי פח ושלדה וכו'. 

משום כך מכירת הרכב למגרש או חברות פירוק רכבים יכולה להיות משתלמת עבור בעל הרכב ובעל מגרש הפירוק, כיוון שכולם יכולים להרוויח סכום כסף מסוים מהעסקה הזאת.

מה היתרונות במכירת רכב לפירוק?

נוסף לאפשרות המהירה של היפטרות מהרכב המושבת שאינו שמיש לנהיגה, וכן קבלת סכום כסף סמלי על החלקים הטובים והשימושיים שלו, גם הסביבה יכולה להרוויח מכך לא מעט. באמצעות העברת רכבים מושבתים וישנים שאינם בשימוש ניתן לצמצם פליטה של מזהמים לאוויר, להימנע מהצבת הרכבים בלא שימוש בחניות ציבוריות ותפיסתם מקומות חניה, וגם למנוע הצבה של גרוטאות הצוברות אבק, לכלוך וחלודה ועשויות להוות מטרד וסכנה לסביבה ולעוברים ושבים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!