קונה מכוניות לפירוק בבית שאן

יש היום היצע רחב של אנשים פרטיים וחברות אשר ירצו לרכוש את הרכב שלכם. המטרה שלהם לרוב היא לפרק את הרכב שלכם ולמכור את הברזל והחלקים התקינים של הרכב. יש מקרים בהם אתם תפגשו במתווך ויש מקרים בהם תפנו ישירות אל חברת הגרוטאות. כל עוד אתם מקבלים את המחיר המתאים לכם זה לא אמור להיות אכפת יותר מדי. עם זאת, יש מספר דגשים שכן יש לקחת בחשבון כאשר אתם פוגשים קונה מכוניות לפירוק בבית שאן.

 

 

מתי כדאי לכם למכור את הרכב שלכם?קונה מכוניות לפירוק בבית שאן

למה בכלל שתמכרו את הרכב שלכם? יש מקרים מסוימים בהם הדבר הנכון ביותר לעשות יהיה למכור את הרכב שלנו לאדם אחר. מקרים כאלה נפוצים כאשר שווי הרכב עדיין גבוה, מדובר על רכב חדש יחסית שנמכר בקלות או כאשר הרכב הוא בר תיקון. במקרים אחרים בהם הרכב שלכם עבר תאונה, הפסיק לעבוד או כל סיבה אחרת יהיה עדיף לכם למכור את הרכב שלכם למקום מורשה, אל קונה מכוניות לפירוק באזור הבית שאן. אנחנו בכוונה מדגישים כי יש לפנות אל מקום מורשה או אדם בעל רישיון כדי שהעסקה שלכם תהיה בטוחה ככל האפשר.

 

איך עובד תהליך המכירה?

כדי בכלל שתוכלו למכור את הרכב שלכם לפירוק עליכם לעבור תהליך מול משרד הרישוי. אתם בטח חושבים לעצמכם שבדיוק לפני חודש שילמתם אגרה שנתית עבור רישיון הרכב, איך ייתכן שאתם אמורים לשלם את כל המחיר אם הרכב שלכם מיועד לפירוק. אז כבר עכשיו נגיד לכם, בתום התהליך אתם תקבלו את ההפרש שמגיע לכם עבור רישיון הרכב. עליכם להגיע למשרד הרישוי או למלא באופן מקוון את כל המסמכים הרלוונטים המעידים על שייכות הרכב לכם והסיבה בגללה אתם מוכרים את הרכב לפירוק. בעבר משרד הרישוי והמדינה ככלל הייתה מעודדת מכירה לפירוק של רכבים ישנים ומזהמים. המדינה עצמה הייתה מעניקה לכם פיצויים בנוסף לכסף אותו תקבלו מהמכירה עצמה. לצערנו היום זה כבר לא עובד ככה.

 

לאחר שמילתם את כל הטפסים ואת כל האישורים חשוב שתדעו שאין דרך חזרה, רק בעזרת עורך דין. אתם תקבלו אישור אשר מעיד שהרכב מיועד לפירוק, ומשם תפנו אל בעלי המקצוע בתחום. אנחנו כמובן ממליצים להגיע למקום מורשה ומוכר על ידי הרשויות. הציגו את הטפסים בפני מנהלי המקום וודאו שהרכב שלכם אכן הולך לפירוק.

 

כמה אתם מרוויחים מזה?

המחיר אותו תקבלו עבור מכירת הרכב שלכם אל קונה מכוניות לפירוק בבית שאן משתנה בהתאם לסוג הרכב, בהתאם לחלקים התקינים ברכב, האם נדרש להוציא גרר כדי להוביל את הרכב, משקל, גודל ועוד. יש פרמטרים מדויקים לפיהם כל חברה עובדת, כל חלק או משקל של ברזל שווה סכום כלשהו. בדרך כלל עבור רכבים קטנים אנו נקבל בטווח ה-2,000 ש"ח רכב עבור ברזל, רכבים גדולים יותר יכולים להגיע אפילו ל-4,000 ש"ח. יש לציין כי אלו המחירים עבור גריטה, כל שנה יש חידושים לגבי הגריטה לכן חשוב לבדוק זאת מול הרשויות.

 

איך בוחרים קונה מכוניות לפירוק בבית שאן?קונה מכוניות לפירוק בבית שאן

הדבר החשוב ביותר הוא לבחור בעל מקצוע מורשה. בעל מקצוע אשר יעבור אתכם על מצב הרכב, יראה לכם את כל הנתונים ויצביע על המחיר בהתאם. הסיבה לכך שאתם רוצים להגיע למישהו מורשה (שאפילו ישלם לכם פחות) היא כדי לוודא שלא יעשה שום פעולה אחרת למעט פירוק עם הרכב שלכם. כאשר אתם פונים אל קונה מכוניות לפירוק בבית שאן עליכם לוודא שהוא מורשה ולקבל חוות דעת אודות השירות שלו, בין אם מדובר על אדם פרטי או חברה בע"מ.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!