חילוץ רכב מהשטח

מכוניות חילוץ הן סוג של רכב חירום המשמש במקרה של תאונת דרכים. הם מצוידים בציוד רפואי ובצוות מיומן שיסייע לקורבנות התאונה.

חלק ממכוניות ההצלה צוידו במשאבות מים המופעלות על ידי סילון, שיכולות לרסס מים על המכונית הבוערת או להשתמש בה כדי לכבות שריפות על כלי רכב אחרים במקרה של תאונה.

זוהי טעות נפוצה מאוד שחילוץ רכב מיועד רק לאנשים שכבר עברו תאונה. עם זאת, זה יכול להיות גם למי שעומד לעבור תאונה וצריך לצאת מהרכב.

יש לשמור ערכות חילוץ לרכב בתיבת הכפפות של המכונית שלך. הם צריכים לכלול פטיש, כמה אבוקות וערכת עזרה ראשונה.

אם אתם מחפשים עזרה במכונית שלכם לאחר תאונה, אז כדאי לפנות להצלת רכב.

 

חילוץ לאחר תאונת דרכים

אם נקלעתם לתאונת דרכים ואינכם יכולים לצאת מהרכב, חשוב להזעיק עזרה מיד. כדאי גם להישאר בתוך המכונית כדי להגן על עצמך מפני פציעה.

חשוב להישאר רגועים ולחשוב על נתיב המילוט שלכם בעת תאונה. ייתכן שיהיה עליך לשבור חלון או להשתמש בחותך חגורות בטיחות אם אינך יכול לפתוח את הדלת.

חשוב שלא תצאו מהרכב עד שתגיע עזרה שכן זה יקשה עליהם למצוא אתכם.

רכבי חילוץ משמשים את הצבא וארגונים אחרים כדי לסייע לאנשים שעלולים להיתקע במקומות שקשה להגיע אליהם. הם תוכננו במיוחד למשימה להוציא אנשים ממצבים קשים.

 

ישנן דרכים רבות ושונות לחלץ רכב מהאזור

הדרך הנפוצה ביותר היא באמצעות גרר. זה נעשה על ידי הצמדת הגרר לרכב, משיכתו אל מחוץ לשטח ולאחר מכן ניתוק. דרך נוספת היא באמצעות מנוף. זה נעשה על ידי הרמת הרכב אל מחוץ לאזור ואז הורדתו חזרה על קרקע מוצקה.

ישנן כמה דרכים לחלץ רכב מהאזור. אחד הוא לגרור אותו החוצה ואחר הוא להשתמש בכננת.

איך מתבצע תהליך חילוץ רכב מהשטח? ניתן להשתמש במשאית גרר כדי למשוך את המכונית מהאזור. ניתן לעשות זאת על ידי הנחת המשאית בצד אחד של הרכב וחיבור אליו כבל, ולאחר מכן משיכתו החוצה על ידי נסיעה קדימה עם המשאית השנייה בצד השני.

עם זאת, תהליך זה עלול לפגוע בשני כלי הרכב עקב חיכוך וחום הנוצרים על ידי גרירתם לכיוונים מנוגדים.

הדרך השנייה היא שימוש בכננת, הניתנת לחיבור בכל נקודה בכל כלי רכב כך שתוכל למשוך אותם למעלה משני קצותיו מבלי לגרום לנזק או חיכוך ביניהם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!