מגרשי מכוניות לאחר תאונה מעלה אדומים

 

מגרשי מכוניות לאחר תאונה מעלה אדומיםמכירים את זה שאתם נוסעים בדרכים ופתאום באמצע הנוף אתם קולטים שורות של מכוניות מפורקות ומספר פועלים? אלו מגרשי מכוניות לאחר תאונה מעלה אדומים, מכוניות שלרוב יהיו מיועדות לפירוק לחלקים. אז מה בעצם קורה שם בתוך המגרש? האם זה מעין בית קברות למכוניות או שיש עוד דברים מבעד לכך?

 

במקרה בו עברתם תאונה המקום הראשון אליו תרצו לפנות הוא כמובן 101, אבל מה עושים עם הרכב שלא יכול לזוז? ישנם מקרים בהם הרכב נדרש בתיקון אך לא מושבת, ויש מקרים בהם הרכב יורד מהכביש לצמיתות. בשני המקרים האלה תוכלו לסיים את היום במגרש מכוניות, ויש לא מעט יתרונות לכך.

 

מגרשי מכוניות לאחר תאונה מעלה אדומים – איך זה עובד?

בכל מקרה בו עברתם תאונה, אחרי פינוי הפצועים בתקווה שאין, על בעל הרכב או מיופה הכוח להעביר את הרכב למקום אחר בכדי להוריד אותו מהכביש. יש סוגים רבים של תאונות, ישנן תאונות בהם הנזק הרכוש הוא לא גבוה וניתן להמשיך לנסוע עם הרכב עד לבית ולאחר מכן להגיע למוסך. יש להבדיל בין מקרים בהם הרכב תקין לנסיעה אך מסכן את הציבור ואתכם, ובמקרים כאלה יש מיד לקרוא לגרר שיוביל את הרכב שלכם למוסך אל מגרשי מכוניות לאחר תאונה מעלה אדומים. המצב האחרון של תאונה יהיה מצב של טוטאלוס, מצב בו הרכב מושבת ולא יכול להמשיך לנוע, מקרים כאלה גם ידרשו מכם לקרוא לגרר ולהחליט איפה למקם את הרכב, במוסך או במגרש מכוניות.

 

מגרשי מכוניות לאחר תאונה מעלה אדומים – מהם השיקולים?

לפני שנמשיך בתהליך של איך עובדים מגרשי מכוניות לאחר תאונה מעלה אדומים, נסביר לכם קודם מה השיקולים שיש לקחת בחשבון לפני שפונים למקום כזה, שהרי אולי תעדיפו להגיע למוסך שלכם. קודם כל, בשני המקומות ניתן לאמוד את הנזק של התאונה – מהי עלות התיקון של הרכב. לכן הבחירה הראשונית היא לא פוגעת בכם כלכלית באופן רציני, אלא רק מבחינת הובלה, שהרי אם הלכתם למוסך והחלטתם לבסוף להגיע למגרש מכוניות לאחר תאונה עליכם יהיה לשלם עבור הובלה נוספת.

 

השיקול צריך להיות בהתאם למצב הרכב, גיל הרכב ומצבכם הכלכלי. לעיתים תאונות טוטאלוס של רכבים שאינם חדשים אלא נרכשו ביד שנייה, עלות התיקון של אותם רכבים תהיה גבוהה יותר מעלות הרכב עצמו, או ממש קרוב למחיר. לדוגמא, אם המחירון של הרכב הוא כעת 20,000 לפי המחירון של יצחק לוי, ועלות תיקון הרכב לאחר תאונת טוטאלוס הינה 16,000 שקלים יש פער של 4,000 שקל שכמובן גם הוא מצטמצם שהרי אף אדם לא רוכש רכב יש שנייה לפי מחירון אלא מתחתיו. האמת משתלם לכם להשקיע תיקון של 16,000 בהם שווי הרכב כמובן יורד, והמחיר שלבסוף תוכלו למכור אותו יהיה גם כ 16,000 ש"ח במקרה הטוב?

 

לכן, השיקול צריך להיות במצב הרכב, מהו שווי הרכב, מהו שווי הרכב לאחר התיקון וכמה תוכלו להרוויח ממכירת הרכב לפירוק לחלקים, בדרך כלל מדובר על כמה אלפי שקלים במזומן, כמובן שתלוי באומדן הנזק, משקל הרכב, החלקים התקינים ועוד פרמטרים שאנשי המקצוע במקום לוקחים בחשבון.

 

מגרשי מכוניות לאחר תאונה מעלה אדומים – המשך הסבר

לאחר שהגענו להחלטה בה לקחנו את הרכב שלנו למגרש מכוניות לאחר תאונה, שם נתחיל בהליך בירוקרטי יותר. ההליך מתחיל בבחינה של אנשי הצוות, מדובר על אנשי מקצוע המכירים את תחום הרכבים לעומק ויודעים לאמוד את המחיר של כל חלק תקין ושאינו תקין בגוף הרכב לאחר התאונה. לאחר בחינת הרכב מכל ההיקפים, מקום מקצועי ידגיש בפניכם את השיקולים שלו להצעת המחיר אותו הציע לכם. כמובן שתמיד תוכלו לסרב להצעת המחיר ולבחון מקורות נוספים, אך מתוך ניסיון רוב המחירים של מגרשי מכוניות לאחר תאונה מעלה אדומים הם די זהים, כמובן שאנו מדברים על מגרשים מקצועיים ולא סוחרים פרטיים שעובדים ללא רישיונות.

 

אם הסכמתם להצעת המחיר כעת מקום מקצועי ידרוש ממכם לפנות למשרד הרישוי בכדי למלא את כל הטפסים המעידים אל הורדת הרכב מהכביש בשל פירוק הרכב לחלקים. ניתן כעת למלא את הטופס בצורה מקוונת, מדובר על מילוי טופס ברור, תוך כמה דקות תוכלו לסיים את התהליך. לאחר סיום התהליך תקבלו את המחיר עליו הסכמתם במזומן ותפרדו לשלום מהרכב שלכם.

 

מגרשי מכוניות לאחר תאונה מעלה אדומים – כאן זה כבר לא עניינכם

מגרש מכוניות לאחר תאונה מעלה אדומים

אוקיי, מבחינתכם התהליך הסתיים ותוכלו ללכת הביתה, אבל אם בא לכם לדעת מה קורה עם הרכב כדאי שתישארו איתנו. לאחר הגעה להסכמה בין בעל הרכב ומגרש המכוניות ותשלום עבור הקנייה, המגרש לוקח את החלקים התקינים מהרכב אם יש, ומשאיר אותם במגרש לצורך מכירה, שדרוג על פי חוק או מכירה לברזל. כל יתר החלקים של הרכב שלא ניתן להשתמש בהם מגיעים אל מחזור ברזל, עבודת קודש שתורמת למניעת זיהום הסביבה ומעודדת רכבים מזהמים ישנים למכור את הרכב שלהם לפירוק. בארצות הברית הממשלה משלמת 4,500 דולר עבור רכבים ישנים שעומדים בכל הקריטריונים לפירוק לחלקים. אז אמנם נפרדתם מהרכב שלכם לשלום, אך עשיתם מעשה טוב, פחות רכב מזהם על הכביש.

 

אם תהיתם למה לא כדאי לכם למכור את הרכב בעצמכם לברזל, חשוב שתבינו שלא משתלם לכם לעבור את התהליך הזה לבד, מדובר על תהליך הדורש מיקוח, הובלות, אנשי מקצוע לבחינת טיב הרכב ועוד. תוכלו לפנות באופן עצמאי למכירת הרכב לברזל, אך סביר להניח והמחיר אותו תקבלו יהיה משתלם אך ורק לקונה הרכב ולא לכם. היעזרו באנשי מקצוע, חסכו לעצמכם זמן, כאב ראש וכסף. כיום יש עשרות מגרשי מכוניות לאחר תאונה מעלה אדומים, בחרו את המקום המקצועי ביותר והמשתלם עבורכם.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!