מגרשי פירוק רכב קרית אונו

 

מגרשי פירוק רכב למה שאני אשלח את הרכב שלי למגרש פירוק? אם נאמר את האמת הביטוי לא נשמע כל כך סימפטי, אבל מדובר בתהליך שמומלץ כמעט לכל אחד שעבר תאונה או שיש לו רכב יישן.  בוודאי נתקלתם במציאות כבר במגרש פירוק ולא ידעתם על כך, או שאפילו ראיתם בסרט או בסדרה. משום מה מגרשי פירוק רכב תמיד קיבלו קונוטציה שלילית, של מקום אפל אך אם נסתכל על המקום באופן מקצועי, מגרשי פירוק רכב תורמים מאוד לאיכות הסביבה ומציעים לנו שירות אדיב מלא בפתרונות לגבי הרכב אותו אנו חושבים למכור.

 

מגרשי פירוק רכב קרית אונו – שירות מקצועי

הדבר הראשון שאנו רוצים בכל מקום אשר מציע לנו שירות הוא שירות מקצועי. למה אנו רוצים שירות מקצועי? הסיבה די ברורה, את הכסף שלנו אנו מוכנים להשקיע רק במקום עליו אנו סומכים. כאשר אנו מדברים על מגרשי פירוק רכב האדם אשר מקבל את התשלום הוא הלקוח למעשה, אתם מוכרים את הרכב שלכם לבית עסק, ככה שכאן העניין הוא שונה במעט. אנו כרגע מחפשים שירות מקצועי ואמין בכדי לדעת שאנו מקבלים תמורה הוגנת עבור הרכב שלנו.

 

שימו לב, מדובר על תחום די פרוץ ולכן הסבירות שתתקלו במקום לא אמין היא די גבוה, במיוחד בתחום הפרטי. בכדי לבחון את אמינות המקום יש לתת דגש על בדיקת נוהל המקום, שירות הלקוחות, בדיקת רישיונות, קריאת חוות דעת, עיון באתר הבית וחיפוש המלצות. מקום מקצועי יציע לכם את השירות הרחב ביותר הכולל גם שירותי גרירה, ייעוץ בחינם וכמובן הסבר מפורט על כל התהליך אותו אתם עומדים לעבור.

 

מגרשי פירוק רכב קרית אונו – למה לא לפנות לסוחר פרטי?

כאמור יש שני שחקנים מרכזיים בתחום פירוק הרכב לחלקים, השחקן הראשון הוא עסק של מגרשי פירוק, השחקן השני הוא הסוחר הפרטי שקונה כל רכב לחלקים. אין כל ספק שאתם יכולים לפנות אל סוחר פרטי, אך לרוב מדובר על אי יכולת תמורה מצד הסוחר. השוק כפי שציינו פרוץ ולא חסרים "בעלי מקצוע" במיוחד בתחום הפרטי שהשירות אותו הם מציעים לכם הינו לא מקצועי ולא אמין.

 

מאוד קל ליפול כאשר אתם מגיעים עם רכב תקול, הבדיקה למעשה היא עניין של אמון ביניכם ובין איש המקצוע. כל חלק שאינו תקול לגמרי שווה כסף, אך כל עוד הסוחר לא מצהיר על כך שאין תקלה אתם לא תדעו מזה. מדובר על מסחר של אמון, ולכן בעבר המדינה תמכה במקומות מקצועיים עם רישיונות, אך כיום כבר אינה עוד מפאת חוסר תקציב של משרד התחבורה. כתוצאה מכך מה שציינו עד עתה, הרבה יותר לגיטימי וסביר לפנות למגרש חנייה מקצועי בכדי לקבל שירות אמין ובטוח, בעוד שאצל הסוחר הפרטי האינפורמציה אודותיו הינה מעורפלת מדי כדי לבוא לעסקה במלוא הביטחון.

 

מגרשי פירוק רכב קרית אונו – מהו תהליך הבדיקה?

התהליך למעשה מתחלק לשלושה שלבים, נציין שלא מדובר על תהליך ארוך ומייגע אך יש לייחס חשיבות לכל שלב בתהליך בכדי לקבל את התוצאה הטובה והאמינה אליה אתם מייחלים.

 

מגרשי פירוק רכב קרית אונו שלב ראשון 

השלב הראשון הוא מציאת הבעיה – למה אתם רוצים למכור את הרכב לחלקים. הסיבות הנפוצות ביותר הן מכירת הרכב לחלקים עקב תאונת טוטאלוס, רכב יישן או רכב שמסכן את הציבור בזמן הנסיעה. עליכם לבחון מה הבעיה וכך תדעו עד כמה משתלם לכם למכור את הרכב לחלקים. ייתכן ושווי תיקון הרכב ישתלם לכם, תוכלו לתקן את הרכב ואפילו למכור אותו ולצאת ברווח נקי העולה על הרווח שהייתם מקבלים ממכירת הרכב לחלקים. נגלה לכם סוד, כאשר מדובר על תאונת טוטאלוס, רוב הפעמים ההפך הוא הנכון, יותר משתלם למכור לחלקים מאשר לתקן.

 

מגרשי פירוק רכב קרית אונו שלב שני

לאחר שמצאתם את הסיבה לפירוק הרכב עליכם למצוא את המקום שיכול להציע לכם את המחיר המשתלם ביותר באופן חוקי, עם השירות הרחב ביותר (שירותי גרירה לדוגמא). בחירת המקום צריכה להיעשות כפי שציינו בפסקה הראשונה, הבחירה חשובה להמשך תקין של התהליך. כמו כן, מקום מקצועי יעדכן אתכם שעליכם להודיע למשרד הרישוי על התהליך שהרכב עובר – פירוק לחלקים. ההודעה צריכה להיות באמצעות טופס של משרד הרישוי, ניתן לבצע את התהליך באופן מקוון.

 

מגרשי פירוק רכב קרית אונו שלב שלישי

עם הגעתכם למקום בו תקבלו שירות תבוצע בדיקה של הרכב, הבדיקה נעשית בכדי לבדוק את הנזק שיש לכם עקב התיישנות או תאונה. בבדיקה המומחים בודקים אילו חלקים נותרו תקינים ואילו נדרשים להישלח למחזור ברזל. לאחר הוצאת כל החלקים התקינים בהם ניתן עוד להשתמש, שאר הרכב מועבר למפעל למחזור ברזל, כמובן שזה חלק אשר כלול במחיר. גם הברזל שיש לכם ברכב שווה כסף. שימו לב, כל עוד לא חתמתם על חוזה ולא התחלתם את התהליך תוכלו להגיע לעוד מקומות בכדי לבדוק הצעות מחיר שונות, כמובן שזה יעלה לכם בהובלה בכל פעם.

 

מגרשי פירוק רכב קרית אונו – יתרונות

אם קיים אצלכם חשש הנה מספר יתרונות שיוכלו לסייע לכם להרגיש הרבה יותר בטוח עם התהליך אותו אתם עומדים לעבור. הנה 2 יתרונות מרכזיים במכירת הרכב לחלקים.

 

מגרשי פירוק רכב קרית אונו – איכות הסביבה

כפי שציינו, עניין המחזור הוא חשוב מאוד בכדי למנוע זיהום סביבתי. הסיבה לכך שמדינות רבות מעודדות פירוק חלקים היא שאנו מורידים רכבים ישנים מהכבישים ובתמורה נהנים מהטבה כספית של המדינה, בישראל זה כבר לא קיים אבל במדינות אחרות רבות זה עדיין עובד. אך אל דאגה ישראלים יקרים, אתם מקבלים את הכסף שלכם ממגרש הגרוטאות ושומרים על הארץ והעולם שלנו פחות מזוהם.

 

מגרשי פירוק רכב קרית אונו – כסף זמין

מגרשי פירוק רכב קרית אונו

אחד היתרונות שיש במכירת הרכב לחלקים הוא שמדובר על תהליך נורא זריז שבסופו את מקבלים את הסכום שנקבע במזומן במקום. כל אדם שמוכר את רכבו ביד שנייה מודע עד כמה התהליך ארוך ומייגע, במקרים בהם הרכב שלכם לא שווה את הטרחה תוכלו למכור אותו לחלקים ולקבל את הסכום שמגיע לכם, וככה תוכלו לשדרג לרכב חדש.

 

מגרשי פירוק רכב קרית אונו – מסקנות

לפני שאנו מחפשים כבר מגרש כדי שנעבור על כל מה שציינו בכמה נקודות זריזות. מגרשים של פירוק רכבים הם נפוצים מאוד ויש לבחור היטב את המגרש אליו אתם פונים לקבל שירות בכדי שתוכלו לקבל את המחיר האמיתי לפיו הרכב שלכם נשפט. נציין שרוב המקומות עובדים על בסיס המחירון של יצחק לוי.

 

מוכרים רכבים לפירוק באחד משלושת המקרים הבאים: רכב יישן, רכב מסוכן לכם ולאחרים, רכב שעבר תאונת טוטאלוס. תוכלו למכור גם רכב חדש ותקין, אך זה לא משתלם לכם. תהליך המכירה הוא פשוט אך יש לעבור על כל שלב בצורה מושלמת, החלק החשוב ביותר הוא לוודא שאתם עובדים מול מקום שיש לו רישיונות. כמו כן, עליכם האחריות בסופו של דבר להצהיר על מכירת הרכב לחלקים בפני הרשויות, אל תשכחו את השלב הזה. יש יתרונות רבים למכירת רכב לחלקים, תזכרו שאתם לא מרוויחים כסף רק אלא גם תורמים לאיכות הסביבה.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!