מגרש גרוטאות רכב – כל מה שאתם צריכים לדעת

אנו משערים שבפעם האחרונה שראיתם מגרש גרוטאות רכב זה היה באיזה סרט, המקום היה נראה אפל וסביר להניח שהיו שם כמה אנשים עם אקדחים… אז תוציאו לכם את הסטיגמה הזאת מהראש. מגרש גרוטאות רכב הוא מקור הכנסה ועבודה של עובדים רבים במטרה ליצור שיתוף פעולה בין הלקוח שאינו מרוצה מהרכב שלו ובין החברה עצמה שחוסכת לו פרוצדורה ארוכה של תיקונים או ניסיון למכור את הרכב הלא תקין לאדם פרטי. כמובן שלא שאין דבר כזה מתנות חינם, מגרש גרוטאות רכב מחזיק ברכב שלכם רק לאחר שהסכמתם למכור אותו בסכום שנקבע על פי חוזה.

מגרש גרוטאות

מגרש גרוטאות רכב – יתרונות ללקוח

כולם כל הזמן בוחרים למכור את הרכבים שלהם ליד שנייה, האם זה נכון? מכירת רכב אל מגרש גרוטאות רכב צריכה להיעשות רק כאשר הרכב מיועד לפירוק. אם קיימת תקלה ברכב או שאתם מעוניינים למכור את הרכב סתם כי לא נוח לכם, שימו לב אם זה באמת משתלם לכם. בדרך כלל, כאשר מגיעים אל מגרש גרוטאות רכב זה רק לאחר תאונה בה הרכב נפגע, או שהרכב חווה תקלה פתאומית ואתם מעוניינים למכור אותו לפירוק.

נוהל מסודר

אם לומר את האמת, אין אף מחירון מסודר כרגע של רכבים, המחירון היחיד שלפיו כולם פחות או יותר מקבלים אומדן הוא של יצחק לוי. אך גם הוא אינו שימושי כבר כיוון שאף אדם לא מוכן למכור את רכבו לפי מחיר מחירון. כאשר אתם מגיעים אל מגרש גרוטאות רכב שעובד בצורה מסודרת הרבה יותר קל להגיע למחיר הוגן. הסיבה לכך היא שהמגרשים עובדים בצורה מסודרת וקובעים מחיר לפי החלקים השמישים שנותרו ברכב, האם אפשר להשתמש בהם, האם הם נדרשים לתיקון ואז ניתן להשתמש בהם. זה שונה מאשר מכירת רכב בשלמותו. כמו כן, אם הרכב כולו הרוס המטרה היא קנייה של הרכב מצד מגרש גרוטאות רכב על מנת להשתמש בחלקי הברזל.

יש שיחשבו למכור את הרכב הלא תקין שלהם לאדם פרטי, אדם שעושה את אותה עבודה של מגרש גרוטאות רכב רק באופן שנחשב לפחות חוקי (נחסוך במילים). הבעיה היא שהתהליך דרך אדם פרטי אינו מסודר כלל, עליכם לדאוג להעביר את הבעלות, לחתום על טפסים המעידים על המכירה בכדי לעדכן את הרשויות שהרכב כבר אינו נמצא בשימוש מצידכם ושאינו יהיה על הכביש יותר. מגרש גרוטאות רכב מבטיח לכם נוהל מסודר בכדי להגיע למכירה הוגנת וחוקית.

שימו לב, אם לא תפעלו על פי חוק תמשיכו לקבל דרישות תשלום לחידוש הרישוי, תהיו חשופים לתביעות במידה וייעשה שימוש לא חוקי ברכב. הלוחית רישוי של הרכב היא השם שלכם, אם תבוצע גניבה בסיוע הרכב ואתם עדיין רשומים על שם הרכב, אתם תועמדו לדין. המטרה של פירוק רכב הוא בכדי להוריד אותו מהכביש, כאשר אתם עושים דיל עם אדם פרטי אתם לא מכירים את כל התהליך.

הכנסה מהירה

קורה שלקוח מוכר את רכבו כאשר הוא לא תקין והוא נדרש לכסף זמין במהירות, הרכב הלא תקין יכול להיות ההכנסה המהירה ביותר שיכולה לסייע לו במקום בו הוא נמצא כרגע. קשה מאוד למכור רכב היום, יש תהליך מסודר של העברת בעלות וזאת רק לאחר שאותו קונה בדק את הרכב לפחות פעמיים, בדק עם מוכרים אחרים אם ההצעה שלהם הגונה יותר עבורו ורק אז יחליט אם לקנות את הרכב. כאשר אתם לחוצים על כסף, מגרש גרוטאות רכב הוא הפתרון עבורכם. לרוב תקבלו הצעת מחיר תוך מספר דקות והרכישה מתבצעת במהירות, הכסף מגיע אליכם במהירות וככה אתם הרבה יותר רגועים.

 מגרש גרוטאות רכב – מה קורה בתהליך?

החלטתם שאתם רוצים למכור את הרכב שלכם לחלקים? לפני שאתם ניגשים למגרש גרוטאות עליכם להגיע למשרד הרישוי עם אסמכתא שמכירה בכם כבעלי הרכב. לאחר מכן תקבלו טופס בקשה לביטוח רישום הרכב אותו אתם צריכים למלא, ניתן למלא את הטופס בצורה מקוונת או ידנית. בטופס עליכם להצהיר מה אתם מתכוונים לעשות עם הרכב, ראו אפשרות לסימון שהרכב מוצע למכירה לפירוק, אל תשכחו לסמן זאת.

אם שילמת אגרת רישוי והיא עדיין בתוקף יש לכם אפשרות לבטל אותה כאשר אתם נמצאים בתהליך זה. לאחר מילוי הטופס תוכלו לגשת אל מגרש גרוטאות רכב ולהתחיל בתהליך המכירה. במגרש הגרוטאות תקבלו הצעת מחיר, תחתמו על טפסים המעידים על המכירה וכך הגיעה לסיומו התהליך. זכרו שרק אם תעבדו באופן מסודר תוכלו להנות מכל ההטבות והאפשרויות של מכירת רק לפירוק, וכל החששות מבחינת הרשויות לא תהיינה קיימות.

 מגרש גרוטאות רכב – לא יודעים למי לפנות?

הגעתם להחלטה שאתם רוצים למכור את הרכב שלכם לפירוק? מגרש גרוטאות רכב הוא ללא ספק הבחירה הנכונה, אבל כיצד בוחרים את המגרש המתאים? עליכם לבחור במגרש מקצועי בעל צוות מומחים שלוקח כל מכונית לפירוק, לא משנה אם עברה תאונה קלה או קשה. שימו לב אם המגרש עובד עם מזומנים או צ'ק או העברה בנקאית, מקום מקצועי כמו פירוק רום יציע לכם מגוון רחב של אפשרויות תשלום.

מקום מקצועי לא יחשוש להציע לכם להסתובב במגרש ולבחון את נוהל העבודה, כמות המכוניות (מראה על כמות הלקוחות), ושירות הלקוחות של המקום. תוכלו תמיד להגיע לכמה מגרשים שונים בכדי לבחון הצעות מחיר שונות, אך ברוב המקרים כאשר לא מדובר על אדם פרטי אלא על מגרש מקצועי, המחירים יהיו די דומים. אז אם החלטתם שאתם רוצים למכור את הרכב שלכם לפירוק, דעו כי מדובר בתהליך פשוט, מהיר ומשתלם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!