מחיר רכב לפירוק טויוטה

מחיר רכב לפירוק טויוטהמחיר רכב לפירוק טויוטה

יש לכם רכב ישן שיושב ברחוב ומעלה אבק? הגיע הזמן שתרוויחו ממנו כסף! מחיר רכב לפירוק טויוטה יכול להגיע לסכומים מאוד גבוהים, ואם אין לכם שום שימוש ברכב והוא לא בר תיקון אתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית כדי לקבל הצעת מחיר. מדובר על תהליך פשוט שבסופו אתם מקבלים כסף במזומן עבור הרכב הישן שלכם, בכסף הזה תוכלו להתחדש ברכב חדש.

 

מחיר רכב לפירוק טויוטה – אופן התהליך

יש לכם רכב ישן של חברת טויוטה? גם אם לא מדובר על רכב ישן אלא על רכב לא פעיל מכל סיבה שהיא, תוכלו למכור את הרכב לפירוק. רכבים לפירוק אילו רכבים אשר ירדו מהכביש מכל סיבה שהיא, בין אם מדובר על תאונה ובין אם מדובר על זה שמנוע או גיר הלך. כדי לוודא שאתם מקבלים את העסקה המשתלמת ביותר תחילה עליכם לבחון האם הרכב הוא בר תיקון, אם כן, כמה זה עולה לכם? כאשר מדובר על רכבים ישנים התיקונים יכולים לעלות לא מעט כסף.

ברגע בו הגעתם להחלטה שאתם רוצים למכור את הרכב שלכם לפירוק עליכם להזהיר זאת בפני משרד הרישוי. תוכלו למלא את הטופס באתר באופן מקוון ולקבל אישור למכור את הרכב. באישור זה אתם מצהירים שהרכב יורד מהכביש. האישור מאוד חשוב כדי שהרשויות ידעו לכל מקרה בו נעשה שימוש ברכב שלכם שזה נעשה באופן לא חוקי, ולא על ידכם. בדרך כלל, אם הרכב שלכם בשנתון שבין 1960 עד 2015 הוא יהיה רלוונטי לפירוק לחלקים. 

מחיר רכב לפירוק טויוטה כולל שירות

שירות עד הבית נעשה על ידי בעלי מקצוע מנוסים. כל מה שעליכם לעשות הוא להרים טלפון לקונה רכבים לפירוק מקצועי או לחברה מוכרת. בעל המקצוע יגיע אליכם הביתה ויבדוק את הרכב ולאחר מכן תקבלו הצעת מחיר. כדי להבטיח שאתם מקבלים את המחיר האטרקטיבי ביותר שימו לב מיהו בעל המקצוע אליו פניתם. שירות מקצועי יהיה זמין אליכם 24 שעות ביממה ויהיה כלול בהובלה עם גרר עד למגרש הגרוטאות.

 

מחיר רכב לפירוק טויוטה בהשוואה לחברות אחרות

רכבי טויוטה הם רכבים לא יקרים בדרך כלל, ולכן ההצעה כאן תשתלם לכם יותר. מלבד לכך, כאשר מדובר על רכב ישן או רכב שעבר תאונה רצינית יהיה לכם מאוד קשה למכור את הרכב ביד שנייה. אם כבר התייאשתם מניסיון מכירות, במקום להמשיך לקבל קנסות מהעירייה ותלונות מהשכנים תוכלו לפנות אלו. טויוטה היא אחת החברות הבולטות בתחום הרכב, היא עשתה שינוי מהותי והשפיע על כל התעשייה. הדגמים שאנו קונים הם: טויטה היילנדר, טויוטה אוולון, טויוטה סיינה, טויוטה קאמרי, טויוטה פריוס, טויוטה קורולה, טויוטה ורסו ועוד! בארץ נמכרו למעלה מ-200,000 דגמים של החברה, אם יש ברשותכם דגם לא פעיל תפנו אלינו ותקבלו כסף במזומן.

מהו תהליך פירוק רכב?

פירוק רכבים חייב להיעשות באופן מקצועי, המשרד לאיכות הסביבה מאוד מקפיד על התהליך. קונה רכבים או חברה לקניית רכבים לפירוק מורשת חייבת לעמוד בכל הנהלים והחוקים שיש. בתחילת התהליך מפרקים את רכיבי המפתח מתחתית הרכב. לאחר מכן, בעל המקצוע מפרק את כל חלקי הפלסטיק של הרכב, השלדה. כל הרכיבים אשר לא ניתן לעשות בהם שימוש חוזר עוברים לגריטה. חשוב לציין, עליכם למצוא בעל מקצוע אשר מוסמך לפירוק רכבי טויוטה, בין גם דגם של רכב יש שוני בתהליך. המחיר אותו תקבלו ינוע בין 500 ש"ח ועד 5,000 ש"ח, תלוי במצב הרכב, הרכיבים הפעילים, דגם ומורכבות העבודה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!