מחיר רכב לפירוק סובארו

מחיר רכב לפירוק סובארומחיר רכב לפירוק סובארו

מחיר רכב לפירוק סובארו הינו מבין המחירים הגבוהים שתוכלו לקבל עבור פירוק רכב. המחיר נקבע בהתאם לשנתון הרכב וקונה הרכבים לפירוק אליו אתם פונים. יש היום היצע רכב של קוני רכבים לפירוק, חשוב לדעת להבדיל בין מקצוען ובין חובבן. בטח יצא לכם לעזוב את הרכב שלכם לכמה דקות ולראות שהדביקו עליו מדבקה בה כתוב שמחפשים רכבים לפירוק. אם הגעתם למצב הזה שאתם מוצאים מדבקות על הרכב שלכם, מזל טוב, כנראה יש לכם רכב ישן. האם כדאי לפנות אל אותם אנשים? מיד נגלה.

 

מחיר רכב לפירוק סובארו – שנתון רלוונטי

הדגם הראשון של חברת סובארו נמכר לראשונה בשנת 1958, סובארו 360 מיניקאר. בארץ ניתן לראות דגמים רבים של החברה עד היום, מדובר על חברה אמינה ויחסית זולה. כדי לדעת האם הרכב שלכם מיועד לפירוק עליכם להחזיק ברכב שנמצא בשנתון של 1960 עד 2015. שימו לב, לעיתים הרכב שלכם כבר יכול להיחשב לפריט אספנות ואז ישתלם לכם יותר לשמור אותו. מצד שני, יכול להיות שהרכב שלכם עד במצב חדש ולא ישתלם לכם לשלוח אותו לפירוק. בדיוק בשביל זה אתם צריכים לפגוש בבעל מקצוע אמין שיגיע עד אליכם לבחון את שווי הרכב. 

מחיר רכב לפירוק סובארו על ידי בעל מקצוע

מחיר רכב לפירוק סובארו אשר נקבע על ידי מקצוען לא בהכרח יהיה יקר יותר, אבל כן יהיה בטוח יותר. טווח המחירים עבור סובארו נעים בין 700 עד כ-5,000 ש"ח, לעיתים יש מקרים חריגים בהם תוכלו להרוויח יותר. קונה רכבים מקצועי ומוסמך יגיע אליכם לאורך כל שעות היום, יהיה זמין 24 שעות ביממה, יעניק שירותים לכל רחבי הארץ ויחזיק בגרר. חשוב לבדוק האם איש הקשר שלכם מחזיק בגרר במקרה בו עברתם חלילה תאונה או שהרכב מושבת. במקום לקחת את הרכב למוסך תוכלו לשלוח אותו לפירוק ובמקום לשלם על גרר תקבלו כסף במזומן לאחר שליחת הרכב לפירוק. 

 

מחיר רכב לפירוק סובארו על ידי חובבן

הבעיה היא שיש יותר מדי חובבנים, ולא רק שהם לוקחים את העבודה למי שקיבל הסמכה לעבוד במקצוע הזה, הם גם עלולים לפגוע בלקוח. הבעיה העיקרית היא שאותם חובבנים יציעו לכם מחירים מאוד אטרקטיביים, אבל איך זה פוגע בכם בדיוק? קרו מקרים בעבר בהם קונה רכבים חובבן הציע עסקה למישהו שרצה למכור את הרכב שלו לחלקים, אך מי שמוכר את הרכב שלו לא מכיר את כל הכללים והתהליך הבירוקרטי אותו הוא צריך לעבור. אותו קונה רכבים השתמש ברכב שלו, תיקן אותו וביצע עבירות לא חוקיות. הקנסות הגיעו למי שמכר את הרכב שלו, עכשיו הוא צריך להוכיח שהוא לא זה שהשתמש ברכב. יכול להיות שבסופו של דבר אותו אדם יקבל החזר עבור הקנסות, אבל רק עבור הטרחה ועוגמת הנפש עדיף לכם לפנות לבעל מקצוע איכותי ואמין.

קנסות עבור רכב לא פעיל

גם אם הרכב שלכם יושב בחוסר מעש אתם צריכים להבין דבר חשוב, לא רק שאתם לא מרוויחים כסף, אתם אפילו יכולים להפסיד כסף. רכבים ללא תנועה או רכבים מושבתים לאורך זמן ממושך חשופים לקנסות מטעם העירייה ותלונות מהשכנים. כמו שאתם יודעים, כל חניה קריטית היום. חסכו לעצמכם את עוגמת הנפש, צרו קשר עם קונה רכבים אשר יעניק לכם את כל הכלים והמידע שאתם צריכים כדי למלא את הטפסים במשרד הרישוי. בתום התהליך בעל המקצוע יגיע אליכם עם גרר ותקבלו את הכסף במזומן בהתאם לשווי הרכב.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!