קניית רכבים במזומן בנתניה

 

קניית רכבים במזומן בנתניההידעתם שהרכב שלכם שווה כסף בכל מצב בו הוא נמצא, גם אם הוא מרוסק לחתיכות ובוודאי כאשר הוא חדש מהניילון… קניית רכבים במזומן נשמע אולי קצת מפוקפק אבל אכן מדובר בתהליך מסודר (תלוי איפה), שאפילו נתמך על ידי הממשלה בשנת 2013 ומפאת חוסר בתקציב הוסרה התמיכה והמגרשים המשיכו לפעול באופן פרטי. המטרה של קניית רכבים במזומן בנתניה היא לאפשר לאותם אנשים שהתיקון יקר להם יותר מאשר שווי הרכב למכור את רכבם במצב הנוכחי במחיר משתלם, כך הם יוכלו להשתדרג לרכב חדש או לחזור לנסוע באוטובוסים. אז מה המטרה העיקרית של התהליך הזה?

 

קניית רכבים במזומן בנתניה – איפה עושים את זה?

החלטתם לחשוב על התחלת תהליך קניית רכבים במזומן בנתניה? אז תחילה יש להדגיש שיש לכם שתי בחירות, האחת היא מכירת הרכב למגרש גרוטאות מסודר, הבחירה השניה היא למכור את הרכב שלכם לסוחרים פרטיים אשר קונים רכבים "בכל מצב", בוודאי ראיתם שלט כזה בעבר. הבחירה הזו היא די קריטית יש להדגיש. כעת נסביר לכם על ההבדלים בין שתי הבחירות:

קניית רכבים במזומן בנתניה על ידי סוחר פרטי – סוחרים פרטיים הם חלק בלתי נפרד מתחום קניית רכבים במזומן, לטוב ולרע. הטוב הוא כמובן לצרכן, ככל שיש יותר תחרות ככה המחירים יותר משתלמים עבור הצרכן בעת מכירת הרכב. אך הבעיה העיקרית היא שהשוק הופך להיות פרוץ לאט לאט, סוחרים פרטיים יכולים להיות אמינים מאוד אך מצד שני יכול להיות שיהיה מדובר גם על נוכלים. עכשיו כמה בעייתי זה יכול להיות כאשר הם מביאים כסף מזומן בעת מכירת הרכב? הבעיה היא לאחר מכן, מה קורה עם הרכב שלכם, האם הוא באמת נשלח לפירוק או שהרכב שלכם כעת על הכביש והעבירות על חשבונכם.

 

קניית רכבים במזומן בנתניה על ידי מגרש מסודר – כאשר אתם מוכרים רכב זה יכול להכות בכם כרעם ביום בהיר. אם חלילה עברתם תאונה עם הרכב ויצאתם כמובן בריאים ושלמים, אך הרכב הגיע למצב של טוטאלוס תוכלו ליצור קשר עם מגרש גרוטאות מסודר אשר יעניק לכם שירות גרירה מסובסד ולאחר מכן הרכב יימכר לפירוק לחלקים. מגרש גרוטאות מרגיש לנו הרבה יותר בטוח מכיוון שלרוב מדובר על מקום מסודר עם קהל לקוחות רחב יותר מאשר סוחרים פרטיים. ניתן לראות זאת לפי היצע הרכבים, וצוות המומחים אשר עומד לרשותכם בעת מכירת הרכב. אך חשוב להדגיש, גם מקום שנראה מסודר על פניו יכול להיות מאוד בעייתי ולהגיע לאותן תוצאות שאליהן הגענו עם סוחר פרטי.

 

קניית רכבים במזומן בנתניה – איך נמנעים מבעיות לאחר מכירת הרכב?

בין אם אתם פונים למגרש או לסוחר פרטי, הנה כמה דגשים שיש לקחת בחשבון בכדי למנוע תקלות עתידיות ומשפטיות.

עליכם לעבור את תהליך מכירת הרכב באופן מסודר על פי חוק, תחילה עם הגעתכם למקום או לסוחר עליכם לברר האם קיימים רשיונות עסק במקום ממנו אתם מקבלים שירות, קל מאוד לעבוד ללא רישיונות כאשר הסחר מבוצע במזומן בדרך כלל. יש חשיבות רבה לכך שהעסק עובד עם רישיונות, ככה אתם יכולים להיות בטוחים שהרכב אכן הולך לפירוק והוא מדווח למדינה כרכב המיועד לירידה לצמיתות מהכביש.

 

אך החובה היא לא רק על העסק אלא גם עליכם, יש למלא את הטופס הייעודי במשרד הרישוי, ניתן גם למלא את הטופס בצורה מקוונת. בטופס אתם מצהירים על הורדת הרכב מהכביש ומציינים שהייעוד לכך הוא מכירה לפירוק לחלקים. בדרך כלל מקומות ללא רישיון לא יבררו את עברתם את התהליך, וכך הסיכון גובר. הסיכון הוא שהרכב לא ילך לפירוק אלא לתיקון במקרה שהרכב לא יכול לעלות על הכביש, כעת יש לאותו אדם רכב שלא על שמו בו הוא יכול לבצע עבירות ולא יזהו אותו, אלא יחשדו בכם. כמובן שאין מה לחשוש, הסיכוי שתיכנסו לכלא בגלל זה הוא די קלוש, אבל בשביל מה אתם צריכים לעבור את הפרוצדורה הזאת? החשיבות בבחירת המקום ממנו תקבלו שירות הוא גבוה, רק ככה תוכלו לקבל את תחושת הביטחון המלא לאחר מכירת הרכב, את המחיר המשתלם, ואת השירות המקצועי ביותר.

 

קניית רכבים במזומן בנתניה – האם קונים כל רכב?

קניית רכבים במזומן בנתניהחשוב להכיר בהבדלים, לא מדובר על סחר כמו ביד שנייה או באתרים אחרים למכירת רכבים. מקומות מקצועיים אשר עוסקים בתחום קניית רכבים במזומן בנתניה כן יעבדו על בסיס מחירון רכבים, בדרך כלל של יצחק לוי. אך לא יקנו עכשיו רכב בשווי 100,000 שקלים. המטרה היא למכור את החלקים לפירוק ואילו את הברזל והמתכת למחזור (זאת גם הסיבה שהמדינה תמכה ביוזמה זו, כך נמנע מזיהום הסביבה).

 

כל רכב שיהיה שווה קנייה יהיה פוטנציאלי עבור המגרש, אך לא בטוח שכדאי לכם עצמכם למכור את הרכב. ישנם מקרים ספציפיים בהם כדאי לכם למכור יהיו כאשר הרכב הוא כבר יישן, או שעבר תאונת טוטאלוס. הדרך בה אתם צריכים לחשוב היא מה הבחירה המשתלמת ביותר, אפילו לטווח ארוך. האם התיקון שווה יותר מהרכב? האם יהיה מומלץ לי למכור את הרכב אחרי התיקון לאדם פרטי? או שאני יכול להרוויח את הסכום הגבוה ביותר, או לחסוך את הזמן כאשר אני מוכר את הרכב לקונה רכבים לפירוק.

 

קניית רכבים במזומן בנתניה – לסיכום

כל מקום אשר מציע את שירותי לקניית רכבים במזומן בנתניה צריך לעבור את הבחינה שלכם, בחינה קלילה ומהירה אך מאוד ישירה. כמובן שלאחר שסיכמתם את המחיר ואת אופן השירות תקבלו את מלוא הכסף המובטח במזומן. אנו ממליצים לעבור את התהליך אל מול משרד הרישוי ולוודא שאכן העסק או הסוחר הפרטי מולכם עובד עם דיווח לממשלה ובעל רישיונות.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!