רכבים לפירוק המלצות

רכבים לפירוק המלצותרכבים לפירוק המלצות

אתם מתלבטים אם לשלוח את הרכב שלכם לפירוק או לנסות למכור אותו? אנחנו כאן כדי לענות לכם על כל השאלות. יש רכבים אשר יותר מתאים יהיה לשלוח אותם לפירוק ויש רכבים שדווקא תוכלו להרוויח עליהם יותר כאשר מדובר על מכירה לאדם פרטי. לפניכם כל מה שנוגע אל רכבים לפירוק המלצות על ידי מומחים:

 

רכבים לפירוק המלצות – מתי זה נכון לכם?

אז מתי בעצם יהיה לכם הכי כדאי למכור את הרכב שלכם לפירוק? רכבים לפירוק יהיו בדרך כלל רכבים אשר לא יכולים לעלות לכביש יותר, או רכבים שלא משתלם לתקן אותם כדי שיעלו על הכביש. כאשר מדובר על גריטה אתם אפילו תוכלו לקבל סכום כלשהו מהמדינה עבור הפעולה הזאת. בשנים האחרונות המדינה כבר אינה מעניקה מענקים עבור גריטה, עליכם להתעדכן כל שנה אם יש חדש. המחיר אותו תקבלו עבור מכירת הרכב לפירוק יכולה להיות גבוהה יותר מאשר עלות התיקון. במקרים כאלה עדיף לכם יהיה למכור את הרכב לפירוק. כמו כן, יש רכבים ישנים מעל 20 שנה על הכביש, רכבים אלו מזהמים את הסביבה והדבר הנכון ביותר לעשות יהיה למכור את הרכבים לפירוק. כמובן, כאשר מדובר על רכב ישן גם יהיה לכם הרבה יותר קשה למכור אותו. לסיכום, כאשר עלות התיקון עולה על מחירון הרכב לא משתלם לכם למכור את הרכב אלא לשלוח לפירוק.

רכבים לפירוק המלצות על בעלי מקצוע

איך בוחרים את בעל המקצוע הנכון כדי לעבור את התהליך? תחילה, חשוב לציין שעם תחילת התהליך עליכם לפנות למשרד הרישוי. עליכם למלא את הטפסים הנדרשים כדי שתוכלו באמת לשלוח את הרכב שלכם לפירוק. מילוי הטפסים אינה המלצה, אלא חובה. עליכם לדווח שהרכב יורד מהכביש כדי שלא תצטרכו לשלם אגרה וגם כדי שהרשויות ידעו על כך. עליכם לבחור אדם או חברה מורשה אשר עובדת מול הרשויות ולפי מחירון קבוע. יש אנשים אשר יציעו לכם מחירים גבוהים יותר עבור הרכב שלכם, אבל ללא רישיון אנחנו לא היינו לוקחים את הסיכון. הסכנה היא שאותם אנשים יבצעו עבירות עם הרכב שלכם עליו יש את הלוחית רישוי. במקרה כזה יהיה עליכם למצוא דרך להוכיח לבית המשפט שלא אתם הייתם ברכב.

 

רכבים לפירוק המלצות על הצעת מחיר

על פי מה נקבע המחיר? יש מחירון שונה לכל סוג רכב, אך טווח המחירים עבור רכבים לפירוק נע בין 500 עד 4,000 ש"ח. בעבר המדינה הייתה מעניקה גם מענקים בגובה של 3,000 ש"ח, אבל כיום זה לא רלוונטי. את התשלום אתם מקבלים במזומן כאשר הרכב מגיע למגרש עם הטפסים ממשרד הרישוי. המחיר ייקבע על פי מצב הרכב, מורכבות העבודה, אם הייתה עבודת גרירה, משקל, גודל הרכב ועוד. למעשה המחיר נקבע לפי כמות הברזל והמתכת אותה המקום יכול לקבל מהרכב שלכם. המחיר אותו תקבלו יכלול בתוכו עמלות תיווך ועבודה.

שוכר פרטי או חברה בע"מ?

אז במי כדאי לכם לבחור? שכור פרטי או חברה בע"מ? אם להגיד את האמת, כל עוד יש רישיון זה לא משנה מבחינה חוקית. עם זאת, חברה בע"מ יכולה להציע לכם הרבה יותר הטבות, להגיע ישירות אל מיקום הרכב ולהעניק לכם הצעת מחיר במקום, ללוות אתכם לאורך כל תהליך החתימה מול משרד הרישוי ועוד. יותר פשוט למצוא חברה בע"מ מוסמכת מאשר שוכר פרטי, אם כי יש שוכרים פרטיים אמינים ואיכותיים. 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!