רכב לפירוק משרד הרישוי

רכב לפירוק משרד הרישוירכב לפירוק משרד הרישוי

חושבים למכור את הרכב שלכם לפירוק? הצעד הראשון שלכם בתהליך הזה יהיה לפנות למשרד הרישוי כדי להוריד את הכביש. למשרד הרישוי יש מידת מעורבות בתהליך הרישוי, אבל זה כמובן גם לא פחות חשוב לכם לרשום את הרכב שלכם במשרד הרישוי כדי למנוע נזקים עתידיים. 

 

רכב לפירוק משרד הרישוי – מתי שולחים לפירוק?

ברגע בו הרכב לא מעניק לכם כל תועלת, ואתם לא יכולים למכור אותו ביד שנייה תרצו למכור אותו לפירוק. המחיר אותו נקבל על רכב לפירוק יהיה עבור החלקים התקינים והברזל. המדינה כמו כן מעודדת מחזור רכבים ובעבר אף המדינה הייתה מעניקה פיצוי של כמה אלפי שקלים עבור מי שעומד בקריטריונים. כעת רק משרד הרישוי מעורב בתהליך הפירוק. הרכבים שמגיעים לפירוק הם רכבים ישנים או רכבים שעברו תאונה ולא ניתן לעלות אותם לכביש, או לא משתלם לתקן אותם.

רכב לפירוק משרד הרישוי שלב ראשון

אם הרכב שלכם מיועד לפירוק מכל סיבה שיהיה יהיה עליכם לפנות למשרד הרישוי כדי שתוכלו להוריד אותו מהכביש. הסיבה לכך היא שאתם רוצים לדווח שהרכב שלכם (המספר שלכם) אינו אמור לעלות על הכביש יותר. יש מקרים בהם אנו עלולים לפנות למקום לא מורשה אשר עושה שימושים אחרים עם הרכב שלנו, שימושים לא חוקיים על חשבונכם. לכן, התהליך הוא פשוט. מלאו טופס בקשה לביטול רישום רכב, ניתן למלא את הטופס באופן מקוון באתר משרד התחבורה. 

עליכם לצרף לבקשה תעודת זהות של בעל הרכב, רישיון רכב (בתוקף), פרטי חשבון בנק או צילום המחאה. את הטופס יש להגיש למשרד הרישוי באופן עצמאי או על ידי מיופה כוח (עליכם למלא טופס ייעודי למיופה כוח). 

 

רכב לפירוק משרד הרישוי – תנאים

השירות של משרד הרישוי לא עולה לכם כסף, אבל כן יש כמה תנאים שאתם חייבים לעמוד בהם. רכב משועבד, מעוקל או רכב שיש עליו חוב אינו עובר את התהליך של משרד הרישוי, עליכם להסיר כל מגבלה שיש על הרכב. אם ביטלתם את רישיון הרכב אתם לא תוכלו לחדש אותו שוב (רק על ידי תצהיר חתום מאת עורך דין שהרכב תקין). לאחר הסרת הרכב יש לכם את האחריות להסיר את  לוחית הרישוי, חשוב להשמיד את הלוחית רישוי כדי למנוע כל מקרה של גניבות.

 

רכב לפירוק משרד הרישוי – יתרונות

כמעט לכולנו יש ערך סנטימנטלי כלשהו לגבי הרכב שלנו, כאשר מדובר על רכב יישן אפילו הערך יכול להתעצם. בשביל זה רצינו לעודד אתכם בכמה יתרונות אליו אתם זכאים כחלק משליחת הרכב לגריטה. תחילה חשוב לזכור, התהליך אותו אתם עוברים הינו תהליך מחזור אשר משרד התחבורה ומשרד להגנת הסביבה מעודד. בדרך כלל הרכב הישן שלכם פולט די הרבה גזים רעילים אשר פוגעים באיכות הסביבה. מלבד לכך, סביר להניח שבשום מקום אחר לא הייתם מקבלים תשלום במזומן עבור הרבה שלכם ללא צורך בהפרשת מיסים. 

כדי להנות מכל היתרונות עליכם להגיע למגרש גריטה מוסדר ומוכר על ידי הרשויות. ישנם מגרשים מורשים וגם מגרשים אשר לא פועלים לפי החוק. אנחנו תמיד ממליצים לבחון היטב את המקום אליו אתם עומדים להגיע, וגם במעמד העסקה שימו לב האם הרכב שלכם באמת עובר גריטה. חשוב מאוד לזכור להוריד את לוחית הרישוי בעצמכם, אך מקום מורשה ואמין ידאג הוא להשמיד את לוחית הרישוי במקרה בו שכחתם. תוכלו למצוא את כל המכונים המורשים באתר של משרד התחבורה ומשרד הרישוי.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!