רכב לפירוק רחובות

 

רכב לפירוק רחובות

יש לכם רכב ישן שאתם לא מצליחים להיפטר ממנו או שאולי אתם אפילו לא רוצים לנסות להיפטר ממנו בשוק רכבי יד שניה? במרבית המקרים, הפתרון הטוב והמהיר ביותר עבורכם הוא העברת הרכב לפירוק. כל רכב מגיע בסופו של דבר אל פרקו, אל השלב בו הוא כבר לא מתאים לנסיעה על הכביש או כבר לא מספק את הערך המינימלי הנדרש ממנו בכדי שישרת אותנו כרכב לנסיעה ובשלב הזה הוא פשוט עובר לשלב הבא והסופי בחייו – שלב הפירוק. איך מוכרים רכב לפירוק? האם זה נכון שבמכירת רכב לפירוק מחיר הרכב נמוך הרבה יותר מאשר מחיר המחירון שלו בשוק רכבי היד השנייה? מדוע זה כך? האם ישנם דברים שחשוב להקפיד עליהם בתהליך של העברת רכב לפירוק רחובות? איך מוצאים את הגורם המתאים להעברת הרכב לפירוק? מה עושים אם הרכב לא מתניע ולא נוסע? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של היחידה לפירוק רכבים.

 

אז איך מוכרים רכב לפירוק ברחובות?

ובכן, מכירת רכב לפירוק רחובות היא קלה ופשוטה הרבה יותר מאשר מכירת רכב בשוק הרכב יד שנייה. למעשה, ייתכן שהסיבה שהגעתם למסקנה כי הרכב שלכם צריך להגיע לפירוק היא שלא הצלחתם למכור אותו בשוק היד השנייה. במקרה זה, מכירת הרכב לפירוק היא התחנה האחרונה שלכם והיא עומדת להיות פשוטה הרבה יותר. כל שאתם צריכים לעשות הוא להציע את הרכב לסוחרים הקונים רכב לפירוק חיפה ומה שתגלו הוא שברוב המקרים, הסוחר הראשון שתפנו אליו כבר יסכים לקנות מכם את הרכב. זהו. זה מה שאתם צריכים לעשות כדי למכור רכב לפירוק. יחד עם זאת, ישנן עוד מספר פעולות שחשוב לבצע ועל כך בשורות הבאות.

 

 

על מה חשוב להקפיד במכירה?

מכירת רכב לפירוק רחובותהדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות הוא להודיע למשרד הרישוי על כך שהרכב שלכם יורד מהכביש ונמכר לפירוק. בישראל מתנהל רישום מדויק של כל כלי הרכב הפעילים הנוסעים על הכביש. כל רכב כזה מחויב בתשלום אגרה שנתית, ביצוע טסט שנתי ובכל החוקים החלים על רכבים פעילים. בכדי לצאת מהרשימה הזאת, עליכם להודיע למשרד הרישוי על כך שהרכב שלכם נמכר לפירוק. לאחר הגשת הטופס המתאים במשרד הרישוי, תקבלו הודעה כי רכבכם נגרע ממצבת הרכבים הפעילים בישראל ומאותו הרגע אסור לכם למעשה לנסוע על הרכב. זאת הסיבה שרבים מהסוחרים הקונים רכב לפירוק רחובות, מציעים גם את האופציה של גרירת הרכב על חשבונם ממגרש החניה שלכם.

כדי להימנע מהצורך לגרור את הרכב, סוחרים רבים יציעו לכם להביא תחילה את הרכב אליהם ורק לאחר מכן להשלים את התהליך של גריעת הרכב. בסך הכל זאת דרישה סבירה ובתנאי שאתם מגישים את הטופס למשרד הרישוי עוד לפני כן ושאתם מוודאים שהרכב אכן נגרע מהרשימה. אם אתם רוצים להיות בטוחים לגמרי, כדאי לבצע העברת בעלות בדואר ממש כמו במכירה רגילה של רכב יד שניה. בצורה זו, האחריות על גריעת הרכב עוברת לידיו של הסוחר. דרך אגב, במקרה כזה, עליכם לדעת שייתכן והסוחר יחליט לאחר מכן שהוא לא מעוניין לפרק את הרכב, אלא להשתמש בו לנסיעה או למכור אותו הלאה בשוק היד השנייה, אבל זה כבר לא צריך להטריד אתכם, שכן העברתם את הבעלות אליו ואתם כבר לא רשומים כבעלי הרכב. מצד שני, יש בזה משהו מציק, שכן את הרכב מכרתם לו במחיר של רכב לפירוק בעוד הוא ימכור את הרכב בשוק היד השנייה, במחיר המחירון של הרכב. אבל גם זה לא ממש צריך להטריד אתכם אם ווידאתם שמכירת רכב לפירוק רחובות הוא הצעד הנכון ביותר עבורכם.

 

מתי נכון למכור את הרכב לפירוק?

מכירת רכב לפירוק רחובות הוא הפתרון המתאים ביותר בכמה וכמה מצבים. המצב הראשון הוא כאשר הרכב שלכם הופך להיות בלתי מורשה לעלייה לכביש. מצב זה יכול לקרות לאחר תאונה קשה שהרכב הופך לטוטאל לוס ומאבד את הרישיון שלו לעלות לכביש בשל סיכונים בטיחותיים. במקרה כזה, אין לכם מה לעשות עם הרכב אלא למכור אותו לפירוק. האפשרות השנייה היא שניסיתם למכור את הרכב בשוק היד השנייה ובמשך חודשים ארוכים לא הצלחתם, עד שהתייאשתם והחלטתם למכור אותו לפירוק כדי שתוכלו להתקדם לרכב הבא שלכם בראש שקט. במקרה זה, זה לא ממש צריך להטריד אתכם האם סוחר הרכב לו אתם מוכרים את הרכב דווקא כן יצליח למכור את הרכב כרכב יד שנייה. ייתכן שלאותו סוחר יש כישורים מיוחדים או קשרים כאלה שיכולים לסייע לו. העובדה היא שאתם עצמכם לא הצלחתם בכך ולכן מכירת הרכב לפירוק הייתה האופציה המתאימה ביותר עבורכם.

 

מדוע משלמים פחות על רכב לפירוק רחובות?

העברת רכב לפירוק רחובותובכן, ייעודו המקורי של כל כלי רכב הוא נסיעה על הכביש וזהו הערך המרכזי שאותו אמור כלי רכב למלא. מחירוני הרכב נבנים על בסיס ייעוד זה והערך שהוא מספק. כאשר אתם מוכרים רכב לפירוק, הייעוד של הרכב הוא לגמרי שונה. הסוחר שקונה מכם רכב לפירוק רחובות, לוקח על עצמו סיכון, שכן הוא לא יודע מראש מהם החלקים מהם יוכל להפיק רווח ומהם החלקים שאותם יצטרך להעביר למחזור ללא כל רווח. על כך יש להוסיף את העלויות של פירוק הרכב והעברת מרבית המרכב והחלקים שלו למחזור. לבסוף נותרים בידי הסוחר חלקים שונים שאת חלקם הוא יכול למכור כפי שהם ואת חלקם הוא יכול לשפץ ולמכור הלאה כחלפים משופצים בשוק הרכב. בכל מקרה, המרווח שנותר לסוחר לא מאפשר את רכישת הרכב מכם במחיר מחירון מלא, אלא במחיר מופחת שיותיר לסוחר רווח על פעילותו. בכל מקרה, על אף התחושה שיכולה ללוות אתכם, לא מדובר בניצול, אלא במסחר לגיטימי של איש מקצוע המבקש להפיק רווח מעבודתו.

בבחירת סוחר הרכב לו תרצו למכור את הרכב, אתם בהחלט יכולים לבצע השוואה בין מספר סוחרים בכדי לבחון מי מציע לכם את ההצעה המשתלמת ביותר. יחד עם זאת, קחו בחשבון שבמרבית המקרים הפערים בין הסוחרים השונים יהיו מאוד מינוריים ופשוט לא שווים את המאמץ, אלא אם מדובר ברכב יוקרה שחלקיו יכולים להיות בעלי ערך רב ובמקרה כזה בהחלט כדאי לכם לבדוק כמה הצעות כדי לבחון את המחיר הסביר במקרה של העברת רכב לפירוק רחובות.

היחידה לפירוק רכבים היא חברה המתמחה ברכישת רכבים לפירוק, פירוקם לחלקים הקטנים ביותר, מחזור מרבית מרכב הרכב ושיפוץ החלקים לצורך מכירתם בשוק החלפים. היחידה לפירוק רכבים רוכשת כלי רכב לפירוק בכל רחבי הארץ ובכלל זה גם רכב לפירוק רחובות. החברה מציעה שירות מקיף מקצה לקצה, לרבות ניהול התהליך של גריעת הרכב ממצבת הרכבים הפעילים במשרד הרישוי, גרירת רכב שאינו מורשה עוד לעלות על הכביש או רכב מושבת ברמה המכאנית. כמו כן, היחידה לפירוק רכבים מתמחרת כל רכב על פי ערכו לפירוק ובמכירת הרכב שלכם לפירוק על ידי היחידה לפירוק רכבים אתם בהחלט יכולים להיות בטוחים שתקבלו מחיר הוגן וראוי תמורת הרכב שלכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!