גרירת אופנוע – לא כל אחד יכול

אופנועים הם בין כלי הרכב הזריזים והגמישים ביותר, המציעים חופש של ממש בדרכים. עם זאת, כמו כל כלי רכב אחר הם אינם חסינים מפני אי הוודאות האופפת את היציאה לכבישים; התקלות, התאונות והמהירות בה מזג האוויר משתנה – כל אלו עלולים להשפיע בדרך זו או אחרת על האופנוע שלכם. במקרים כאלו, ייכנסו לתמונה שירותי גרירת אופנוע המבטיחים את בטחונכם ואת בטחון האופנוע שלכם, על ידי כך שיביאו אתכם במהירות למוסך מקצועי אשר יעניק לאופנוע טיפול הולם.

שירותי גרירת אופנוע יסייעו לכם במגוון מצבים

אופנועים הם קלי משקל וגמישים מאוד, כך שהם חשופים לבעיות ותקלות שונות;

  • תקלה במצבר – בדיוק כמו רכבים, גרירת אופנוע תידרש במקרים בהם המצבר מחליט לשבוק חיים. שימו לב תמיד לבדוק את תאריך התוקף של המצבר כדי להיות מודעים לכך שמגיע הרגע להחליף אותו, ולחסוך לעצמכם את ההמתנה והסטרס כאשר המצבר יפסיק לעבוד בדיוק על הכביש המהיר.
  • מזג האוויר – בעיקר בימי החורף, גשמים, רוחות וברד עלולים להשפיע מאוד על האופנוע ולהגביר את הסיכון לתאונות. הכביש הופך חלק יותר, הראייה פחות טובה והכביש הופך למלכודת, עד כדי כך שגם הרוכבים המנוסים ביותר עלולים למצוא עצמם מתקשים לשמור על שליטה. ישנם מקרים בהם עוד לפני שמתרחשת תאונה, שרוכבים מחליטים שהתנאים אינם אידאליים ויוצרים קשר עם שירותי גרירה על מנת שיסייעו להם להגיע אל מקום מבטחים.

מה לעשות במקרה של תאונה?

במקרה וחלילה הנכם מעורבים בתאונה, במידת האפשר כדאי לנסות ולהבטיח את בטיחותכם ואת בטיחותם של אחרים המעורבים. לאחר שווידאתם שאתם מחוץ לסכנה מיידית ובאפשרותכם לעשות זאת, אבטחו את הזירה כדי למנוע תאונות נוספות. אם אפשר, להזיז את האופנוע לצידי הדרך, ללבוש אפוד זוהר ועוד.

כעת יש לתעד את הזירה ולצלם תמונות של האופנוע, הסביבה וכל נזק שנגרם. תיעוד זה יהיה חיוני לתביעות ביטוח ולמטרות משפטיות בהמשך. לאחר מכן ומעל הכל, החליפו מידע עם כל הצדדים האחרים המעורבים בתאונה, כולל שמות, פרטי קשר, מספרי רכב ופרטי ביטוח.

כדי לוודא שהאופנוע עדיין תקין, צרו קשר עם שירותי גרירת אופנוע שידאג להעביר את כלי הרכב למוסך מקצועי שיעניק לו טיפול מקיף, יוודאו כי גם אם האופנוע נראה טוב כלפי חוץ, שלא קיים כל נזק פנימי שעלול להשפיע על הרכיבה.

יש מי שדואג לכם בכל מצב

אין ספק, אופנועים הם בין כלי הרכב המיוחדים והאהובים ביותר. למעשה, רוכביהם יעידו כי מדובר במערכת יחסים של ממש, שכאשר יוצאים לכביש ישנה תחושה של 'ביחד' עם האופנוע. כדי לוודא שהוא שמור ותקין, כדאי שיהיה לכם טלפון של שירותי גרירת אופנוע בשלוף – כאלו שמבינים את החיבור המיוחד בין הרוכב והאופנוע, ואת העובדה שעבור רבים מדובר בהרבה יותר מעוד כלי רכב.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!