מגרש פירוק רכבים

מגרש לפירוק רכבים

הרכב שלכם כבר לא נוסע, או שזה מה שהשוק חושב עליו ולכן אתם גם לא מצליחים למכור אותו הלאה? יש לכם כתובת: מגרש פירוק רכבים. אבל איך יודעים שהגיעו זמנו של הרכב להגיע לפירוק? איך מעבירים את הרכב לפירוק? האם זה נכון שסכום הכסף שתקבלו עבור הרכב שלכם בהעברה לפירוק הוא נמוך משמעותית ממחיר המחירון שלו, בשוק רכבי היד השנייה ואם כן מדוע זה כך? מה עושים עם הרכב לאחר הפירוק? האם אתם צריכים להודיע לאיזושהי רשות על כך שהרכב שלכם מועבר לפירוק? או שאפשר להשאיר את זה כבר לסוחר הרכבים שיטפל בעניין? על כל השאלות האלה נותנים לכם בשורות הבאות את התשובות, המומחים של היחידה לפירוק רכבים, שתקנה מכם כל רכב לפירוק במחיר הוגן וראוי.

 

מגרש פירוק רכבים  – איך תדעו שהגיעו זמנו של הרכב שלכם להגיע לפירוק?

ובכן, פירוק רכבים הוא שלב אינטגרלי בחייו של כל כלי רכב. השלב הזה מגיע למעשה אחרי שמסתיים השלב של הנהיגה והנסיעה באותו רכב. ואיך תדעו שהסתיים השלב הזה? ובכן, בחלק מן המקרים לא יהיה בכך כל ספק. אם הרכב עבור תאונה והוגדר כטוטאל לוס, הרי שאין שום אפשרות חוקית להעלות אותו חזרה אל הכביש והאפשרות היחידה היא להעביר אותו לפירוק. במקרה כזה, אנחנו מקווים שגם יש לכם ביטוח שישפה אתכם עבור שוויו של הרכב. אפשרות שנייה היא שאתם עצמכם פשוט חושבים שהרכב שלכם כבר ישן מדי, שהוא סובל מתקלות רבות מדי ושאולי גם לא בטוח כבר לנסוע עליו. במקרה כזה, במקום להציע אותו למכירה בשוק היד השנייה, תוכלו להעביר אותו לידיו של מגרש פירוק רכבים ולחתום את חייו. אם בכל זאת אתם חושבים שאפשר עוד למכור אותו כרכב יד שנייה, תוכלו בהחלט לנסות זאת ואין שום דבר שיכול למנוע זאת מכם. יחד עם זאת, ייתכן מאוד שכעבור מספר חודשים אתם כבר תבינו בעצמכם, שאף אחד בשוק לא מתעניין ברכב וזה כבר סימן מובהק לכך שהרכב הגיע לסוף חייו ושמן הראוי להוריד אותו מהכביש ולהעביר אותו לפירוק.

כפי שאתם יכולים לראות, למעט במקרים בהם הרכב הוגדר כרכב שאינו ראוי לעלות על הכביש, בכל המקרים האחרים ההחלטה להעביר את הרכב לפירוק במסגרת מגרש פירוק רכבים היא החלטה שאתם מקבלים כבעלי הרכב. אם יש לכם בכל זאת איזושהי מחשבה לשמור את הרכב על אף שהוא לא נוסע, תוכלו לעשות זאת אך ורק אם יש לכם שטח פרטי לאחסון שלו. בכל מקרה, במגרש החניה של הבניין או בכל מגרש חניה ציבורי אחר, לא תוכלו להשאיר את הרכב כמוצג סביבתי וגם קשה לחשוב על סיבה לעשות כן. ישנו שלב בחייו של כל רכב שבו הוא מגיע אל פרקו וזהו השלב שבו צריך לקחת אותו לפירוק במגרש פירוק רכבים מתאים.

 

 

מגרש פירוק רכבים – האם זה נכון שרכב לפירוק שווה פחות מרכב לכביש?

התשובה היא בהחלט כן. לא משנה מה מחיר המחירון של הרכב שלכם במחירון רכבי היד השנייה, הסכום שתוכלו לקבל בהעברת הרכב לידיו של מגרש פירוק רכבים יהיה נמוך משמעותית מזה שמצוין במחירון. הסיבה לכך היא שהמחירון מתמחר את כלי הרכב על פי הערך והייעוד המקוריים שלהם – נסיעה ונהיגה על הכביש. מן הסתם, ככל שהרכב יותר ישן, כך הערך שלו למטרות אלה הולך ויורד. כאשר הרכב כבר לא יכול לספק ערך בקטגוריה הזאת של נסיעה על הכביש, התמחור שלו עובר למישור אחר לגמרי, המישור של פירוק כלי רכב, שבו נמדד שוויו של הרכב על פי שווי חלקיו. שווי זה יהיה תמיד נמוך יותר מאשר מחירו בשוק היד השנייה, בין שמדובר ברכב מיינסטרים רגיל ובין שמדובר ברכב יוקרה. את האמת הזאת חשוב להבין מראש שכן לא יעזרו לכם ויכוחים עם סוחרים המנהלים מגרש פירוק רכבים. המחיר שהם מוכנים לשלם בהחלט משקף את השווי של הרכב עבורם ולא מדובר בניצול כפי שאתם עלולים לחשוב.

פירוק רכב הוא תהליך יקר ועתיר זמן שבסופו ניתן לעשות שימוש אך ורק בחלק קטן מחלקי הרכב. מרבית חלקי הרכב מועברים למחזור מתכת, פלסטיק ובד וחלקם אף מועברים להטמנה באתרי הטמנת פסולת ללא כל שימוש. רק חלק קטן מחלקי הרכב ניתן למכירה כחלפים משופצים, וגם זה לאחר שהושקע בהם מאמץ לצורך שיפוצם. כשמשקללים את זה עם הסיכון שלוקח על

מגרש פירוק רכבים בכל הארץ

עצמו סוחר הרכבים לפירוק, אפשר להבין מדוע הוא מוכן לשלם לכם סכום סמלי למדי עבור הרכב שלכם, שמהווה למעשה חומר גלם לפני התהליך כולו.

אם בכל זאת תרצו להפיק את המקסימום מהרכב שלכם, תוכלו לעשות זאת אך ורק באמצעות שיפוץ ושחזור הרכב שלכם בעצמכם. זאת מן אופציה כזאת שמתאימה ל"משוגעים" על כלי רכב ומדובר באופציה יקרה מאוד שאמנם תאפשר לכם להחזיר את הרכב אל הכביש כמעין רכב לשימור, אבל ברובם המכריע של המקרים אין לכך שום הצדקה.

כשמדובר במכוניות ישנות או פגומות, אנשים רבים תוהים לעתים קרובות מה לעשות איתן. במקום לתת להם לשבת ולתפוס מקום במוסך או בחניה שלך, שקול לגרוט את המכונית שלך. פירוק רכב הוא תהליך הכולל פירוק מכונית למרכיביה השונים ומיחזור או שימוש חוזר בהם. ישנן מספר סיבות משכנעות מדוע כדאי לשקול גריטת רכבך.

 

יתרונות סביבתיים אחת הסיבות העיקריות לגריטה של מכונית היא ההשפעה החיובית שיש לה על הסביבה. כלי רכב שנותרו להידרדר משחררים חומרים ונוזלים מזיקים לקרקע ולמקורות המים. על ידי גריטה של המכונית שלך, אתה מבטיח שהרכיבים שלו יסולקו או ממוחזרים כראוי, מצמצמים את הזיהום ושומרים על משאבי הטבע.
חששות בטיחות רכב ישן או פגום עלול להוות סיכונים בטיחותיים שונים. חלקים עלולים להשתחרר, לפגוע בשלמות המבנית של הרכב, או שרכיבים חיוניים עלולים להיכשל. על ידי גריטת רכבך, אתה מבטל את הסיכון לתאונות הנגרמות על ידי חלקים פגומים ומבטיח את בטיחותך ושל אחרים בכביש.
תמריצים פיננסיים גריטת הרכב שלך יכולה לבוא גם עם הטבות כספיות. במדינות רבות, כולל ישראל, תוכניות ויוזמות ממשלתיות מציעות תמריצים לגריטה של כלי רכב ישנים. תמריצים אלה עשויים לכלול הקלות מס, תגמולים במזומן או הנחות על רכישת רכב חדש. על ידי ניצול היתרונות של תוכניות אלה, אתה יכול לקזז את העלות של קניית רכב חדש.
אופטימיזציית שטח מכוניות ישנות יכולות לתפוס מקום יקר בנכס שלך. גירוד המכונית שלך מאפשר לך לפנות מקום במוסך או בחניה שלך, נותן לך מקום למטרות אחרות. בין אם מדובר בחניית רכב חדש, יצירת סביבת עבודה או פשוט יותר מקום לנוע בו, גרוטת המכונית שלך עוזרת לייעל את השימוש בנכס שלך.
מיחזור יעיל פירוק רכב כולל מיחזור ושימוש חוזר ברכיבי רכב שונים. החל מחלקי מתכת ועד זכוכית, גומי ואפילו נוזלים, תהליך הפירוק מבטיח כי חומרים אלו ממוחזרים כראוי או מיושמים מחדש. זה מפחית את הצורך בייצור חדש, חוסך באנרגיה וממזער את ההשפעה הסביבתית הכרוכה בייצור חלקי רכב חדשים.
עמידה בתקנות גריטת המכונית שלך מבטיחה עמידה בתקנות וחוקים סביבתיים. במדינות רבות, כולל ישראל, יש כללים נוקשים לסילוק כלי רכב. על ידי גריטת רכבך במגרש פירוק רכב מורשה, אתה יכול להיות בטוח שאתה מקיים את ההתחייבויות החוקיות שלך ונמנע מכל קנס אפשרי.
תרומה לכלכלה מעגלית כשאתה גוזל את המכונית שלך, אתה הופך לחלק מהכלכלה המעגלית. על ידי מיחזור ושימוש חוזר ברכיבים, אתה תורם למערכת בת קיימא שבה משאבים נשמרים והפסולת ממוזערת. זה לא רק מועיל לאיכות הסביבה אלא גם תומך בפיתוח של תעשיית רכב יעילה ואחראית יותר.

גריטת המכונית שלך מציעה יתרונות רבים, מיתרונות סביבתיים ובטיחותיים ועד לתמריצים כספיים ואופטימיזציה של שטח. על ידי בחירה לפרק את הרכב שלך במתקן מורשה, אתה יכול להבטיח שהרכיבים שלו ממוחזרים כראוי או עושים בהם שימוש חוזר, ותורמים לעתיד בר-קיימא יותר. לכן, אם יש לך מכונית ישנה או פגומה יושבת בסביבה, שקול לבטל אותה ולהשפיע לטובה.

מגרשי פירוק רכבים

 

על מה חשוב להקפיד בהעברת הרכב לפירוק?

כאשר אתם מוכרים את הרכב שלכם לידיו של מגרש פירוק רכבים, הדבר החשוב ביותר שעליכם להקפיד עליו לאחר שווידאתם כי רוקנתם את כל תאי הרכב ולקחתם איתכם את כל הרכוש שלכם, הוא לדאוג לדווח על כך למשרד הרישוי. במילים אחרות, חשוב מאוד לדווח למשרד הרישוי על כך שאתם מעוניינים להוריד את הרכב שלכם מהכביש. וכי יש לגרוע אותו ממצבת הרכבים הפעילים בישראל. כל עוד לא עשיתם זאת, הרכב שלכם נחשב כרכב פעיל שעליו חלים כל החוקים הרגילים לרבות חובת תשלום אגרת רכב, רישיון רכב, טסט וכן הלאה. כמו כן, אם מכרתם את הרכב לסוחר מכוניות לפירוק והוא משיקוליו החליט שלא לפרק את הרכב אלא לעשות בו שימוש בנהיגה על הכביש, כל דו"ח על עבירת תנועה יגיע למעשה אליכם שכן אתם רשומים כבעלי הרכב. על כן, לפני שאתם מעבירים את הרכב לידיו של מגרש פירוק רכבים, חשוב מאוד שתדווחו למשרד הרישוי על כך שהרכב יורד מהכביש וכי יש לגרוע אותו ממצבת הרכבים הפעילים. אין לכם מה לחשוש כמובן מהשאלה איך תוכלו אז להביא את הרכב אל המגרש, שכן מרבית המגרשים מספקים שירותי גרירה לרכבים שכבר נגרעו ממצבת הרכבים הפעילים ואינם מורשים לעלות על הכביש. שירותי גרירה אלה ניתנים גם לרכבים מושבתים שכבר לא מתניעים או אין להם את היכולת לפעול ולנסוע לאור גילם.

אם יש לכם רכב ישן או רכב שהוגדר טוטאל לוס ואתם רוצים להעביר אותו לידיו של מגרש פירוק רכבים, היחידה לפירוק רכבים עומדת לרשותכם ותשמח לקנות מכם את הרכב במחיר הוגן וראוי. יש לכם כמובן את היכולת לבצע השוואת מחירים בין הצעות שונות. פירוק רום רכבים יכולה להתחייב לכם על ההצעה האטרקטיבית ביותר. תוכלו לקבל בשוק ותדאג לספק לכם גם שירותי גרירה על פי הצורך ולוודא שהרכב שלכם אכן נגרע ממצבת הרכבים הפעילים. על מנת שתוכלו לעבור את התהליך בראש לגמרי שקט.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!