מחיר רכב לפירוק איסוזו

מחיר רכב לפירוק איסוזומחיר רכב לפירוק איסוזו

יש לכם רכב של חברת איסוזו? רכבים ישנים יכולים להיות מאוד לא חסכוניים, אך מצד שני תמיד יש לכם את האפשרות למכור את הרכב לפירוק או ליד שנייה ולקבל כסף במזומן. איך תדעו אם מתאים לכם למכור את הרכב לפירוק או ליד שנייה? ואם אתם מוכרים את הרכב לפירוק, למי אתם פונים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מחיר רכב לפירוק איסוזו.

מחיר רכב לפירוק איסוזו – למי פונים?

אם עד עכשיו לא הצלחתם למכור את הרכב שלכם ביד שנייה או שמחיר התיקון לא משתלם לכם, עליכם לפנות אל קונה רכבים לפירוק. ישנם לא מעט אנשים אשר יהיו מוכנים לקנות ממכם רכב לפירוק בכל אזור בארץ. לרוב, בעלי מקצוע מנוסים יחזיקו במגרש רכבים שייך להם, יהיה להם גרר אשר איתו יוכלו להוביל את הרכב שלכם למגרש והם יהיו זמינים אליכם לאורך כל שעות היממה. מה שעושה קונה רכבים הוא מפרק את כל הרכיבים של הרכב שאפשר עדיין להשתמש בהם ואת כל הברזל ברכב. את החלקים הוא יחדש וימכור, את חלקי הברזל הוא ימכור לפסולת ברזל. חשוב לבדוק אם מדובר על בעל מקצוע עם הסמכה או אדם שאופן באופן פרטני (ואולי גם לא חוקי). 

מחיר רכב לפירוק איסוזו – נוהל הורדה מהכביש

איך עובדת ההורדה מהכביש של הרכב שלכם? כאשר אתם רוצים לשלוח את הרכב שלכם לפירוק עליכם להצהיר זאת בפני משרד התחבורה. גם בשביל שלא תצטרכו לשלם אגרת רישיון רכב, וגם תקבלו את היתרה שמגיעה לכם. עליכם להגיע עם אישור לקונה הרכבים, אישור אשר מצביע על כך שאתם בעלי הרכב. למשרד הרישוי עליכם להגיע גם עם מסמכים המעידים על כך שאתם בעלי הרכב (תעודת זהות ורישיון רכב). מרגע בו קיבלתם אישור הרכב שלכם לא יכול לעלות על הכביש יותר. עליכם לציין בטפסים את הסיבה להורדת הרכב מהכביש, לקבל החזר עבור אגרת הרישוי ורק לאחר מכן יוכל קונה הרכבים להתחיל בתהליך פירוק הרכב.

 

מחיר רכב לפירוק איסוזו – למה כדאי לכם למכור?

כעת אתם בוודאי חושבים שאם הרכב שלכם יושב בחוץ ללא מעש אתם לא מרוויחים מזה, אך בוודאי לא מפסידים. יש לנו חדשות עבורכם, במיוחד כאשר מדובר על רכבים ישנים. רכבים ישנים פולטים רעלים אשר מזהמים את הסביבה, עבור פליטת הרעל אתם עלולים להיות חשופים לקנסות, מלבד לכך גם כאשר הרכב שלכם לא זז לאורך זמן ממושך זה יכול להפריע לשכנים, ואתם צפויים לקבל קנסות גם עבור זה מהרשות המקומית. במקום שתהיו  חשופים בכל יום לעוד ועוד קנסות, פנו אל קונה רכבים מקצועי אשר מומחה לפירוק רכבים מסוג איסוזו ותקבלו כסף במזומן בהתאם למצב הרכב שלכם. 

איך אתם מרוויחים מזה וכמה?

המחיר אותו תקבלו עבור מכירת הרכב לפירוק נקבע על פי פרמטרים מסוימים, מצב הרכב, שנתון, דגם, משקל הרכב, מורכבות העבודה, עלויות גרירה ועוד. היתרון שלכם הוא שאתם לא צריכים לצאת מהבית כדי לקבל כסף, תוכלו לקרוא לבעל מקצוע אשר יגיע לבחון את שווי הרכב שלכם. המחיר תלוי גם אם יש לכם רכיבים פעילים ברכב, לדוגמא מצבר, מנוע, גיר וכן הלאה. 

המחיר אותו תקבלו עבור רכב לפירוק איסוזו ינוע בין 700 ש"ח ועד 6,000 ש"ח, תלוי בשנתון הרכב. כאשר יש לכם חלקים רבים פעילים שיוכלו לעבור למכירה הסכום שתקבלו יהיה גבוה יותר. כאשר הרכב עבר תאונה טוטאלוס וכל הרכיבים לא פעילים, קונה הרכבים רק יוכל למכור את הרכב כפסולת לברזל ולכן המחיר יהיה נמוך. 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!