הזמנת טיסה בנקודות – מבצעים עסקאות וטסים בזול

חברות אשראי מציעות ללקוחות שלהן, אפשרות ליהנות מהטבות שונות ומגוונות בעזרת כרטיסי אשראי שהם בוחרים להזמין מהן. הרעיון הוא שהלקוח יזמין כרטיס אשראי, ישלם עבור עסקאות שונות בכרטיס, ובתמורה החברה תיתן לו הטבות, בדמות הנחות ומבצעים. כך הוא יוכל לחסוך כסף בכל הוצאה, מה שעודד אותו לבצע יותר הוצאות בעזרת הכרטיס.

אחת הדוגמאות האטרקטיביות והפופולאריות ביותר של כרטיסי אשראי המספקים הטבות, הוא כרטיס המאפשר להפוך כל עסקה לנקודות בעזרתן אפשר לרכוש כרטיסי טיסה או להזמין מקומות בבתי מלון, בארץ ובחו"ל.

הזמנת טיסות בנקודות היא עניין מאוד פשוט. הלקוח מחזיק בבעלותו כרטיס של חברת אשראי המספק לו נקודות בכל רכישה, בהם הוא יכול להשתמש באופן ספציפי להזמנת כרטיסי טיסה מחברות תעופה שונות, מקומיות ובינלאומיות, טיסות רגילות או זולות, וכן לצורך הזמנת חדרים בבית מלון. כך אם הוא רוצה לטוס לנופש, אז אין צורך שישלם מחיר מלא אלא הוא יכול לבצע הזמנת בתמורה לנקודות. ככל שהוא צבר יותר, כך הוא יידרש לשלם פחות עבור הטיסה.

חשוב לציין, שחברות אשראי עובדות עם הרבה מאוד חברות תעופה ובתי מלון על מנת לאפשר ללקוחות שלהן מגוון של אפשרויות. לכן סוג כרטיס כזה יכול לחסוך לא מעט כסף עבור מי שמחזיק בו ומבצע בעזרתו עסקאות רבות.

 

למי זה יכול להתאים ואיך מנצלים את ההטבות בצורה אופטימאלית?

בעיקרון כרטיס המציע הזמנת טיסות בנקודות יכול לשרת כל אחד ואחת מאיתנו, אם אנחנו עומדים בתנאים של חברת האשראי. עם זאת, סביר להניח שהכרטיס ישרת טוב יותר את מי שנוסע לחו"ל מספר פעמים בשנה. אז החיסכון על טיסות ובתי מלון הוא הרבה יותר מורגש ולכן זה משתלם יותר מאשר אם טסים פעם בשנה או פעם בשנתיים.

בשביל לנצל את הכרטיס בצורה אופטימאלית, רצוי מאוד לבצע עסקאות גדולות שיאפשרו לייצר הרבה נקודות. צריך לזכור, חברת אשראי קובעת כמה שקלים שווה נקודה, ורק בשווי מסוים אכן יהיה אפשר להשתמש בנקודות בשביל להזמין כרטיסים במחיר מוזל. לכן, ככל שנעשה עסקאות גדולות ומשמעותיות, כך נוכל לחסוך יותר נקודות, אותן נוכל להמיר בעת כרטיסי טיסה.

 

דברים שחשוב לשים לב אליהם בעת הזמנת כרטיס

ראשית, ניתן להזמין כרטיס פרטי וכן עסקי, קרי כזה שיהיה ניתן לבצע בעזרתו הוצאות לעסק ואז יהיה אפשר גם לקנות כרטיסי טיסה, בין אם זה במסגרת העבודה ובין אם זה במסגרת פרטית.

שנית, ניתן לבחור את מועדי החיוב בהתאם לנוחות שלנו. ישנן אפשרויות שאנחנו יכולים לבחור מתוכן את המועד האופטימאלי מבחינתנו.

שלישית, כשאנחנו מזמינים כרטיס ישירות מחברת האשראי ולא דרך הבנק, אז אנחנו גם נהנים מהטבות שהחברה מספקת וגם ממסגרת אשראי נפרדת מזו של הבנק.

טיסה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!