החלפת מצבר לרכב

אם הרכב שלכם לא מניע, ייתכן מאוד כי הגיע הזמן להחליף מצבר. חשוב מאוד להבין שהחלפת מצבר איננו מהווה תהליך מורכב מדי. לא פעם ההחלפה תדרוש דקות בודדות. יחד עם זאת, לעיתים קרובות המצבר לא מאפשר להניע את הרכב בדיוק בזמנים הכי לא מתאימים. במקרה הזה, ישנה אפשרות להזמין שירות מצבר עד הבית. את כל מה שחשוב שתדעו על החלפת מצבר לרכב שלכם, תוכלו לקרוא במאמר הבא.

מתי יש צורך להחליף מצבר?

ישנם אנשי מקצוע אשר ימליצו להחליף את המצבר לאחר שנתיים עד שנתיים וחצי של שימוש בו וזאת בכדי שלא להגיע למצב שבו הם מוצאים את עצמם ללא יכולת להניע את הרכב, בשל מצבר שדורש החלפה. אורך חיי המצבר נע בין שנתיים ל4 שנים לרוב ועל כן, לאחר שנתיים וחצי בהחלט כבר כדאי לבדוק האם יש צורך להחליף את המצבר ואף לבצע את פעולת ההחלפה.

בסופו של דבר, אדם שנוסע באופן תדיר למרחקים ארוכים, ימצא את עצמו חושש מאוד להיתקע עם הרכב שלו באמצע כביש רק בשל העובדה שהמצבר שלו לא עובד ועל כן, החלפת מצבר בזמן היא קריטית.

ישנם כמה סימנים שמעידים על כך שיש צורך בהחלפת מצבר: אם יש קושי להניע את הרכב בכל פעם, אם ישנם רעשים חשודים כאשר מנסים להניע את הרכב, אם כאשר מדליקים את המזגן או האורות יש עמעום של התאורה בלוח השעונים ועוד, הרי שמדובר על סימנים שמעידים על כך שיש צורך להחליף את המצבר.

איזה מצבר יתאים לכם?

אחת השאלות העולות על הפרק כאשר יש צורך בהחלפת מצבר היא: איזה מצבר יתאים לרכב שלכם. אם תיגשו למוסך לצורך החלפת המצבר, איש המקצוע ידע בדיוק איזה מצבר מתאים לרכב שלכם ואיזה כדאי לכם לרכוש. יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים לרכוש מצבר באופן עצמאי ואתם תוהים איזה מצבר אתם צריכים, הרי שחשוב שתדעו שבחוברת הרכב אתם יכולים למצוא מידע על סוג המצבר שמתאים לרכב שלכם. חשוב מאוד שתדעו כי כיום ישנם מצברים של חברות שונות וחשוב מאוד לבחור במצבר של חברה אמינה ומוכרת. כדאי מאוד לברר תמיד אודות מבצעים חדשים בתחום מצברים של חברות מוכרות ובעלות מוניטין בתחום.

שירות מצבר עד הבית- במה מדובר?

שירות מצבר עד הבית הוא שירות שיכול להקל בצורה משמעותית על כל אדם אשר נתקע ללא יכולת להניע את הרכב שלו בשל מצבר מקולקל שדורש החלפה. במסגרת שירות זה, לא יהיה צורך בכבלים בכדי להניע את הרכב ולקחת אותו למוסך או לבחור בשירותי גרירה וכל שתאלצו לעשות זה פשוט להזמין את השירות בדיוק למקום שבו אתם נמצאים. איש המקצוע יגיע אליכם עם המצבר ויבצע התקנה נוחה, מהירה ופשוטה שתאפשר לכם להמשיך את שגרת יומכם.

מצבר רכב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!