הכנת רכב למכירה – טיפים שחייבים להכיר

ישנה חשיבות רבה למראה ורמת הניקוי של הרכב כאשר אתם מחפשים למכור אותו. במאמר זה אנו נציג בפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם להכין את הרכב במצב הטוב ביותר.

שאיבה – דבר אשון שאנו ממליצים זה לבצע שאיבה יסודית לכל ריפודי הרכב והרצפה. אנו ממליצים להשתמש בשואב עוצמתי על מנת שתוכלו לקבל תוצאה מקסימלית. תעברו על השטיח ורצפת הרכב ונקו את כל הלכלוך שהצטבר שם.

ניקוי הפלסטיקה –  אתם יכולים להשתמש במגבון פשוט ולנקות את כל הפלסטיקה כדי להעניק מראה יותר חדיש ומבריק. אנו ממליצים לבצע ניקוי ראשוני עם מגבון על מנת שתוכלו לנקות את האבק והלכלוך לאחר מכן השתמשו במגבת רטובה ותעברו על כל חלקי הרכב כמו: הדשבורד, ידידת ההילוכים, הגה וכמובן הפלסטיקה בדלתות הקדמיות והאחוריות.

בישום– אחד הדברים החשובים זה הריח באוטו ולכן אנו ממליצים לקנות מבשם ריח שירענן את חלל הרכב.

ניקוי ריפוד רכב מקצועי: קלין מיי קאר

 

פעולות בסיסיות אלו ישפרו את המראה של הרכב ויעזרו לכם בתהליך המכירה. מלבד זה ישנם פעולות אחרות המצריכות אנשי מקצוע ויכולות לעזור לכם בניקוי הרכב.

שטיפת הרכב – אנו ממליצים ללכת למכון שטיפה מכיוון שבמחיר זול אתם תקבלו שטיפה מקצועית שתעניק ברק ורעננות לרכבכם.

ניקוי ריפודים לרכב – במקרים של כתמים בריפודים אנו ממליצים להזמין חברת ניקוי ריפודים לרכב המספקת מעטפת ניקוי הכוללת: הסרת כתמים קשים, חיטוי המושבים, נטרול ריחות לוואי וחידוש מראה הריפודים.

פוליש ווקס – לכל אלו שרוצים להשקיע יש אפשרות לבצע פוליש ווקס כדי להחזיר את הברק של הרכב.

ליטוש פנסים – פעלוה פשוטה זו יכולה לתת מראה חדש לחלקו הקדמי של הרכב. העלות לליטוש פנסים נע בין 150-250 שקלים ויכול לעזור ממש במראה של הרכב.

במידה ויש לכם רכב שאתם מעוניינים למכור אנו ממליצים חברות ניקוי רכבים שתוכל לבצע ניקוי פנימי וחיצוני לפי דרישת הלקוח.

ישנם מספר חברות המתמחות בתחום זה כמו: קלין פרו, קליין מיי קאר, נקי ברגע ועוד. לפני שאתם בוחרים חברה חשוב לבדוק איזה אחריות אתם מקבלים וכמובן שימו דגש על זמינות ומקצועיות של הצוות.

חברת קלין מיי קאר מעניקה אחריות על הניקוי ומאובזרת במכשור מקצועי כמו מכונת קיטור לניקוי וחיטוי מושבי הרכב, חומרי ניקוי איכותיים לחידוש הפלסטיקה, וכמובן מכונת פוליש לביצוע פוליש לפנסי הרכב או לרכב עצמו.

מאמר זה נכתב בשיתוף עם נתנאל משה הבעלים של חברת קלין מיי קאר המספקת שירותי ניקוי רכבים בפריסה ארצית עד בית הלקוח.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!