כלי השטח המיוחד ביותר – סגווי טרקטורון

סגווי טרקטורון

בתחום רכבי השטח יש כמה וכמה סוגים הן של טרקטורונים והן של רכבים ייעודיים כמו רייזרים. עם זאת בשנים האחרונות יש סוג אחד שהוא מוביל על פני כל האופציות האחרות וזאת לאור החוזק שלו והאפשרות לתמרן באמצעותו בתנאי שטח קשים.

האופציה המועדפת היא סגווי טרקטורון שהוא כלי עוצמתי ומעניק חווית נהיגה יוצאת דופן לכל מי שרוכב עליו. אפשר לקנות את הדגם המתאים לאדם אחד, דגם שמתאים לשני אנשים, או דגם משופר. בכל אחד מהם התחושה תהיה מעולה ואף אחד מהרוכבים לא ירצה שהטיול יסתיים.

כאשר דיברנו עם אלמוג מאתר אקשן מוטורס שהוא בעל ידע עצום בתחום זה, הוא הסביר לנו על ההצלחה של סגווי טרקטורון וזאת לאור העובדה שמדובר בכלי תחבורה שהוא יוצא דופן בטיבו ולכן ישראלים רבים שמתלבטים אם לרכוש טרקטורון כזה או אחר, מעדיפים במקרים רבים לבחור באופציות החדשות.

זאת כיוון שאלו כלי תחבורה מתקדמים הפועלים בטכנולוגיות חדשניים ביותר, אשר אינן קיימות בסוגים אחרים של רכבי שטח.

נסיעה על סגווי טרקטורון

עם הצלחות לא מתווכחים. כל מי שמגיע מעת לעת לטיולי שטח נחשף לכמות ההולכת וגדלה של סגווי טרקטורון שרואים בכל טיול. יש חבורה של בני משפחה או חברים שנוסעים בטור זה אחרי זה ותמיד רואים ביניהם כמות של סגווי טרקטורון הן של יחידים והן של זוגות לאורכו של הטור. כאשר רוכבים על כלי תחבורה מסוג זה יש חשיבות עצומה לנוחות של הרוכב.

בדגמים האלו חשבו על הכול והרוכב יושב או עומד על פי רצונו ובשתי האפשרויות האלו נוח לו מאד והוא מסוגל להתרכז באופן מקסימלי בנהיגה.

יכולות טכניות ייחודיות

בעת תכנון רכב סגווי טרקטורון חשבו על הכול, לכן הרכב בנוי משלדה חזקה במיוחד שהיא עמידה לשנים רבות. כמו כן הוא מאובזר באלמנטים רבים שמשפיעים הן על יכולת התמרון וביצוע הנהיגה בדרכים עקלקלות והן על הנראות המרשימה של הכלי. ההנעה היא 4 * 4 כך שהרכב מסוגל לעלות בעליות קשות ולהתקדם בתנאי שטח מאתגרים כמו חול, בוץ ומעברי מים שיש בהם מעט מאד מים בנחל.

הטרקטורון הטוב מכולם

כשמדברים על גאוות יחידה, סגווי טרקטורון הוא המוביל וזאת לאור הנראות האצילית והמבנה החדשני של סגווי טרקטורון הקיים בצבעים יפהפיים. הוא מופעל באפליקציה שמופעלת על ידי הסלולרי, יש בו בולמי דיסקים הידראוליים הן מלפנים והן מאחור, הגה כוח חשמלי, בולמי זעזועים על בסיס גז ואלמנטים נוספים שלא קיימים בדרך כלל ברכבי שטח.

בדגם המשופר פועלת גם מערכת בקרה אלקטרונית, ובאמצעות המנוע העוצמתי אפשר להגיע למהירות גבוהה כיוון שיש תאוצה מעולה. עם זאת חייבים לשמור על כללי הבטיחות בכל נסיעה, כדי שחלילה הרוכב לא ייפול ולא יתהפך במהלך הטיולים בארץ.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!