כל כמה זמן כדאי לעשות טיפול לרכב?

יש כמה תשובות לשאלה "כל כמה זמן כדאי לעשות טיפול לרכב". אספנו נציגים של כל דעה, כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם

צריך להודות על האמת: טיפול לרכב זה תיק שנוח לדחות לפעמים עד הרגע האחרון. בעוד שיש מי שמטפלים ברכב לאורך כל ימות השנה ושמים לב אם חסרה טיפת מים או שמן, אחרים מתעלמים מהעניין והיחס היחיד שהם מעניקים לרכב זה ביקור בתחנת דלק. הנה כמה בעלי רכבים, שכל אחד מהם דוגל בתפיסת עולם אחרת בנוגע לטיפולי רכב. קראו והחליטו למי אתם מתחברים:

ליאו: "אני חושב שצריך לעשות טיפול לרכב בהתאם להוראות היצרן. אני מקפיד על זה מאוד. המוסכניק שלי כותב לי על נייר את כמות הקילומטרים עד הטיפול הבא, ובהתאם לזה אני מגיע. אני יודע שאני מאוד פדנט בעניין הזה, אבל בהתחשב בעובדה שאני נוסע הרבה מאוד עם הרכב לאורך השנה, אני לא יכול להרשות לעצמי להתרשל בעניין. בנוסף, ברכב הזה נוסעים גם אשתי והילדים, כך שכדי לשמור על הביטחון שלהם, אני חייב להיות עם היד על הדופק ולערוך טיפולים לרכב בהתאם להנחיות".

איתי: "אני מטפל ברכב פעמיים בשנה – פעם אחת לפני הטסט פעם נוספת בתחילת החורף. לפני הטסט אני עושה מעין ישור קו של שמנים, ברקסים ותפקוד כללי של הרכב. לפני החורף, חשוב לי לבדוק שוב את הצמיגים, המגבים, האורות – להיות מוכן למקרה של מזג אוויר קיצוני. אצלי הילדים כבר גדולים והם לוקחים את הרכב שלי בסופי שבוע. חשוב לי מאוד לתת להם רכב בטיחותי, שישמור עליהם. אחרי הכל, הם האנשים היקרים ביותר בעולמי. כשאני מטפל ברכב, ההרגשה היא שאני עוטף אותם באהבה וזו תחושה נהדרת עבורי. אני ממליץ לכל אחד לא להקל ראש בטיפולי הרכב. ברגע האמת זה יכול להיות הדבר שישמור עליכם בחיים".

אודל: "אני מבינה ברכבים, כי אבא שלי התעקש להסביר לי כל מיני דברים על הרכב כאשר הוצאתי רישיון. לפעמים אני מוצאת את עצמי מסבירה לבחורים בחבר'ה כל מיני דברים על רכבים, זה מצחיק מאוד. אני עושה טיפול לרכב אחת לשנה, לפני הטסט. אני סומכת מאוד על המוסכניק שלי ובנוסף אני לא נוסעת הרבה עם הרכב, ככה שלא אמורות להיות בעיות, חוץ מבלאי טבעי. אני ממליצה מאוד לנשים שבינינו לא לפחד, ללכת לעשות טיפולים לרכב ולא לחפש איזה גבר שנמצא בסביבה כדי לקבל ממנו יותר ביטחון. אני גיליתי שכאשר אני יודעת מה צריך לעשות ברכב, אני נמצאת יותר בשליטה על המתרחש וקשה יותר לעבוד עלי. כמו בכל דבר אחר בחיים, ידע זה כוח, וכשזה מגיע לטיפולים לרכב, כדאי להקפיד על מעקב שגרתי שמבטיח נסיעה בטוחה".

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!