למה חשוב שיהיה לכם גרר רכב איכותי

החוויה הלא פשוטה בה אנחנו נתקעים עם הרכב יכולה להיות מתסכלת ובשניות להפוך לנו את היום. אם החוויה הזאת גם לא מטופלת נכון מבחינת תפעול גרר רכב וסיוע הכל פשוט עלול ללכת לנו הפוך. זוהי בדיוק הסיבה שכדאי ואף מומלץ שיהיה לכם תמיד גרר איכותי ומקצועי נגיש לחיוג מהיר, על מנת שתמיד תדעו שאתם מסודרים ויכולים להיות רגועים שתמיד יהיה מי שיבוא לחלץ אתכם.

 

גרר רכב – מה תפקידו ולמה הוא כל כך חשוב?

שירותי גרר הם מהחשובים ביותר בתחום הרכב. מדובר ממש בשירות חירום שיכול לסייע לכם לקבל חילוץ וסיוע בכל שעה ביממה, ומכל מקום. ישנם כמה סוגים של גרר החל משאית גרר שטוחה שנחשבת להכי בטוחה והאידיאלית ביותר, משאית עם וו ושרשרת שלרוב גוררת רכבים שעברו תאונה מאסיבית והם הרוסים לחלוטין, משאית גרר עם גלגלים מורמים שהיא למעשה חלופה יותר בטוחה מבחינת נזקים לרכב וכמובן משאית גרר משולבת שבעיקר במטרות כבדות יותר עושים בה שימוש כמו אוטובוסים או מיניבוסים.

 

באילו נסיבות יש צורך בשירותי גרר רכב?

זה נשמע שכאשר אנחנו מזמינים שירותי גרר לרכב אנחנו עושים זאת רק בסיטואציה מסוימת של רכב שנתקע. אבל זה לא תמיד ככה. הנה עוד מספר סיטואציות מרכזיות שבגינן אנו זקוקים לשירותי גרר:

  • תקלה מכנית

אחת הסיבות הנפוצות להזמנת גרר היא לרוב תקלה במנוע, פנצ'ר בצמיגים, מצבר ששבק חיים או כל מה שגורם לרכב בעצם להיתקע באמצע הדרך. לרוב, לגרר יכול להיות פיתרון מיידי לחלק מהבעיות אך אם מדובר בבעיה מורכבת היא מצריכה גרירה אל מוסך מתאים.

  • תאונות

לאחר התנגשות, במיוחד כאשר הרכב אינו פועל, או לאחר תאונה שנראה שמצריכה טיפול במוסך בשל חשש לכך שהרכב א יפעל או יסכן את חיי הנוסעים יש להזמין גרר.

  • עבירות תנועה

לא כולם יודעים זאת, אך מכוניות שחונות שלא כדין נגררות לרוב על ידי פקחי העירייה ומובלות אל מגרש ייעודי משם אפשר לשחרר אותן בתשלום קנס כספי.

  • רילוקיישן

במידה ויש צורך בהובלה בינעירונית של רכבים, שירות גרר הוא נצרך ורצוי מהטובים ביותר על מנת למנוע נזקים לרכבים.

 

גרר רכב – מה הכי חשוב לדעת?

חשוב שתשימו לב, לרוב חברות הגרירה יהיה ביטוח ואחריות, אך עדיף לאשר זאת לפני שתשתמשו בשירותיהן. בדקו את נראות הגרר, וודאו שלגרר יש תאורה מתאימה ושלטים המיידעים שהגרר נמצא כרגע בתפקיד. יש לוודא שבעלי המקצוע מאבטחים את הרכב ומחברים אותו היטב למתקני הגרירה. הגרירה מחייבת שמירה על מהירות בטוחה על מנת שלא תהיינה תאונות. אם אתם זקוקים לגרירת רכב מורכבת ומסובכת דאגו לזמן את אנשי המקצוע המתאימים לשם כך, כך תחסכו גם היבטים משפטיים במידה וחלילה ישנה תאונה או הרכב גרם לנזק לסביבה, לרכוש, או חלילה נזק בגוף לאדם אחר.

לחצו כאן לעוד מידע על מכירת רכבים נוסעים חברת שי עסקי רכב היא מהחברות המובילות בישראל בתחום הרכבים. החברה והצוות המיומן בה מעניקים שירות מקצועי ברמה גבוהה לצד אדיבות וסבלנות לביצוע עסקאות רכישה, גרירה, ופירוק. צרו קשר כבר כעת.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!