מה אתם חייבים לדעת בימינו על ביטוח רכב?

שנים ניסיתם להימנע מרכישת רכב? נסעתם לכל מקום אפשרי בתחבורה ציבורית אבל עכשיו זה כבר בלתי אפשרי? נולדו לכם ילדים ואתם רוצים שתהיה לכם אפשרות להסיע אותם לכל מקום שצריך? אתם לא לבד. זה קורה לכל אחד מאיתנו. לכן טבעי שתרצו לחפש את הרכב המתאים לכם, אך חשוב שתבינו: אם באמת חשבתם שקניית הרכב זו ההוצאה היחידה, טעות בידיכם. חלק מהעניין של להיות בעלי רכב, הוא גם לעשות ביטוח. לא מדובר על בחירה אישית שלכם, שכן ללא ביטוח רכב לא תוכלו לעלות עם המכונית לכביש. מה שכן, כמובן שבתוך כל החוק של ביטוח שמיועד לרכב, יש בכל זאת כמה פרטים שאתם תוכלו להחליט לגביהם לבד. למשל, האם אתם רוצים לעשות רק את ביטוח החובה? או שאולי תרצו לעשות את הביטוח הכי מקיף שאפשר לרכב החדש שלכם?

 

איך בוחרים איפה כדאי לעשות ביטוח רכב?

אם ננסה להיזכר באופן שבו אנשים היו עושים ביטוח רכב בעבר, אנחנו נראה שאז העניין היה אחר. אנשים היו עושים ביטוח איפה שההורים שלהם עשו ביטוח כבר שנים. האפשרות להשוות מחירים, להתמקח או לרדת לעומק הפרטים לא ממש הייתה קיימת ונפוצה. אומנם היו אנשים שכן עשו זאת, אך זה לקח להם הרבה מאוד זמן. היום, לעומת זאת, הדברים נראים אחרת. היום אתם יכולים לעשות ביטוחים שונים לרכב בכל חברת ביטוח שתרצו, הרבה יותר בקלות ממה שאתם חושבים. למשל, האם ידעתם שיש כלי שיעזור לכם לבדוק את מחירי הביטוחים השונים? והאם ידעתם שאותו כלי יכול גם לעשות עבורכם את השוואת המחירים במהירות? מעבר לשאלת המחיר, כמובן שצריך לבדוק עוד כמה דברים אודות החברה שאצלה חשבתם לעשות ביטוח. למשל, האם זו חברת ביטוח שאנשים אחרים ממליצים עליה? ואם זו חברה בעלת וותק של שנים? כל הפרטים האלה חשובים. אומנם איש לא היה רוצה להגיע למצב שבו הוא באמת צריך להפעיל את הביטוח, אך זה עלול לקרות. לכן אמינות החברה זו נקודה חשובה ביותר ורצוי שתבררו זאת מראש.

 

מה ישפיע על מחיר הביטוח שלכם?

כשמדברים על העלויות של ביטוח רכב צריך לקחת בחשבון כמה פרטים. המחיר יכול להיות קשור לסוג הרכב ולשאלה מאיזו שנה הוא. האם זה רכב חדש או לא? בנוסף, המחיר של ביטוחים שונים לרכב קשור גם לנהג עצמו. מי עתיד לנהוג ברכב? כמה ניסיון יש לכם כנהגים? והאם אחד מהילדים שלכם גם ינהג ברכב, בתור נהג צעיר? כל הפרטים האלה ישפיעו על השאלה כמה תשלמו, בסופו של דבר, על הביטוח. בנוסף, כמובן שגם הבחירה שלכם בביטוח מקיף יותר או פחות, כולל גרירה וכדומה, יכול להשפיע על הצעת המחיר שתקבלו. לכן כדאי שתעשו עוד היום את כל הבירורים הנדרשים, כי למה שתשלמו יותר ממה שצריך?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!