מתי מומלץ למכור רכב לפירוק?

כלי הרכב שלנו הוא הרבה פעמים הרבה יותר מהדבר עצמו. הרי כולנו יודעים כי הוא לא רק עוזר לנו להגיע מנקודה אחת לנקודה אחרת, כולנו יודעים כי מדובר גם על פריט שיש לרבים מאיתנו ממש רגשות סנטימנטליים אליו, כך שהפרידה ממנו היא הרבה פעמים פרידה מתקופה בחיים. אבל, כאשר הרכב כבר לא עובד כמו שצריך, בשעה שאתם יודעים שאין כבר טעם להעביר אותו לידיים אחרות או לנסות לתקן אותו, זה הזמן לעשות את המעשה החכם ולמכור אותו לקונה רכבים לפירוק.

 

איך יודעים שהגיע הזמן להיפטר מהרכב ולמסור אותו לפירוק?

אין סימן אחד שיכול להעיד כי הגיע הזמן להיפרד מהרכב ולהעביר אותו הלאה. אבל, בגדול, הרבה פעמים תקלות משמעותיות במנוע או במערכת ההיגוי של הרכב יכולות להעיד על כך שהרכב נמצא במצב בו אין טעם לתקן אותו, אבל בהחלט אפשר להרוויח ממכירת החלקים שלו. למה לא תמיד כדאי לתקן את הרכב?

  1. משום שלעיתים אי אפשר לתקן את הרכב באופן כזה שלא ידרוש תחזוקה שוטפת של הכלי: אמנם, תמיד אפשר על פניו לתקן כלי רכב ולשוב ולתקן אותו. מי שמכיר קצת את התרבות של רכישת רכבים לאספנות, יודע כי יש מי שמוכנים להשקיע סכומי עתק בניסיון לשמור על רכב ישן. אבל, בדרך כלל, תיקון חוזר כבר לא שווה את הכסף פשוט כי צריך לבצע אותו כל הזמן.
  2. יש מקרים בהם מכירה של הרכב כמכונית יד שניה שווה פחות ממכירה של הרכב לפירוק: הרי כדי למכור את הרכב לידיים אחרות, אתם צריכים קונים. אבל, כאשר מדובר על מכוניות ישנות, לפעמים אין סיבה להשקיע בתיקון של הרכב פשוט משום שאתם יכולים להרוויח יותר ממכירה של הרכב לפירוק.

 

מי זה קונה רכבים לפירוק

איש מקצוע שישלם לכם עבור מכירה של הרכב, סכום מלא והוגן, כמו שלמה ביל אשר מתמחה בתחום הפירוק רכבים. לאחר מכן, הוא כבר יבחר לפרק את המכונית ולמכור את החלפים השונים בשביל להרוויח. קונה רכבים לפירוק, בניגוד לאמונות שנקשרו לאנשי המקצוע בתחום, הוא לא עובד בלתי חוקי שבוחר 'לגנוב מתכות'. אלא, מדובר על איש מקצוע רציני שיודע איך להוציא, מתוך מכונית במצב לא טוב, את אותם החלקים שאין טעם להשליך אותם. לא רק שיש לתהליך הזה יתרונות כלכליים, גם מבחינה אקולוגית, מדובר על פתרון מצויין.

 

מה היתרונות של מכירת הרכב לקונה רכבים לפירוק

היתרון הבולט ביותר הוא שאתם לא צריכים לדאוג לשום דבר. כאשר אתם מעבירים את הרכב שלכם הלאה, לאותו קונה רכבים לפירוק, אתם למעשה זוכים למסור את הרכב בלי להתמודד עם מי שאולי היו רוצים לקנות את הרכב, עם הצורך להעביר את הרכב למקום אחר, עם התשלום לחניה וכן הלאה. אתם פשוט יכולים להעביר את הרכב הלאה בלי להתמודד עם כל הבירוקרטיה המיותרת שמסביב.

 

האם יש קטגוריות שמכתיבות מתי הרכב מתאים למכירה בתור רכב לפירוק

כל רכב מתאים לפירוק בלבד שהבעלים בחר למסור אותו לקונה רכבים לפירוק. אמנם, רכבים במצב מורכב יותר יהיו שווים פחות מרכבים חדשים יותר, אבל תמיד יש מה לעשות עם החלקים שנשארו. מלבד זאת, הרי ככל הנראה אין לכם אופציה טובה יותר, אז למה שלא תרוויחו קצת כסף מהצד על המכונית הישנה שלכם?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!