נזק צנרת תביעת חברת ביטוח, איך מתמודדים ?

 

אין ספק שמים הם משאב חיוני בחיי היומיום שלנו. עם זאת, לרוב בשגרת חיינו אנחנו לא מעריכים מספיק את העובדה שהצנרת שלנו פועלת כמו שצריך, אלא מבחינים בה רק כשנעשה לה נזק. נזקים בצנרת עלולים להפריע לשגרה שלנו באופן משמעותי, אם זה פיזית, כלכלית או נפשית. כשאתם ניגשים לתבוע את חברת הביטוח שלכם על נזקי צנרת, יש כמה מהלכים שכדאי לכם לעשות כדי להפוך את התהליך לנוח ומספק עבורכם.

 

מהם נזקי מים וצנרת?

קיימים סוגים שונים של נזקים שיכולים להתרחש בצנרת שלכם. לרוב הנזקים עליהם תרצו לתבוע את חברת הביטוח יהיו גדולים, אם זה פיצוץ בצנרת, הצפה, נזילות מתחת לרצפה ועוד. כל אלה לא רק עושים נזק לצנרת עצמה אלא עלולים להוביל גם לנזק בנכס וברכוש שלכם. מים יכולים לפגוע במוצרי אלקטרוניקה ובעמידות של קירות הבית. לדוגמה, נזילה יכולה לגרום לקיר להתקלף ולשנות את צבעו ולבית כולו להריח כמו ביוב. דברים אלה פוגעים באיכות החיים באופן משמעותי וגם פוגעים בכיס שלכם כלכלית כשאתם צריכים לתקן ולהחליף כל דבר שנגרם לו נזק. כדי להעריך את הנזק לצורך תביעת נזקי צנרת אפשר לפנות אל עורך דין נזקי צנרת.

 

איך מתמודדים עם חברת הביטוח?

יש אנשים שפוחדים מכל הבירוקרטיות הנדרשות בעת תביעת נזקי צנרת, אך בדיוק בשביל זה קיים עורך דין נזקי מים. כשאתם פונים אל עורך דין נזקי צנרת, כגון אלעד רייך עורך דין, הוא יוכל ללוות אתכם בתהליך התביעה, לדעת בדיוק איזה מסמכים צריך להגיש ולבסוף לעזור לכם לקבל את התוצאות הרצויות. על כן ההמלצה הראשונה שלנו לצורך התמודדות עם חברת ביטוח בעת תביעת נזקי צנרת, היא להיעזר בשירותיו של עורך דין נזקי צנרת מנוסה.

דבר נוסף שיעזור לכם בהתמודדות הוא לתעד את כל הנזקים שנעשו בבית שלכם, אם זה על הנכס או הרכוש. באמצעות סרטונים ותמונות תהיה לכם הוכחה לכך שהצנרת פגעה בכם, מה שיעזור לנציגים מחברת הביטוח לקבל את התביעה שלכם ולהעניק לכם את הפיצוי.

 

חברת הביטוח דחתה את תביעתכם לפיצוי מה עושים?

חברות הביטוח דוחות את הכיסוי הביטוחי מסיבות רבות ומגוונות לכן, יש לקבל סיוע מעורך דין תביעות נזקי צנרת, במידה וחברת הביטוח דחתה את תביעתכם לפיצוי היא צריכה לשלוח לכם מכתב דחיה. במכתב הדחיה על חברת הביטוח לפרט מה הסיבה בגינה חברת הביטוח דחתה את התביעה לתשלום תגמולי ביטוח. אתן דוגמא, אחת אולם חברת הביטוח דוחה תביעות גם מסיבות אחרות. חברת הביטוח יכול ותדחה את תביעתכם לפיצוי בשל הטענה כי המקרה אינו עונה למקרה ביטוח המבוטח בפוליסה ומוגדר כמקרה ביטוח. בכל מצב בו חברת הביטוח דוחה את תביעתכם לפיצוי חשוב להתייעץ עם עורך דין נזקי צנרת.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!