סוחר רכב, ליסינג וטרייד אין

ישנן לא מעט שאלות שאנשים שואלים את עצמם כשהם ניגשים להחליף את הרכב הנוכחי שלהם ברכב חדש ומפנק יותר. מעבר לשאלת המחיר,  הפונקציות שחשובות לכם ברכב החדש, כמות הקילומטרים שאתם מוכנים שיהיה ברכב או כל שאלה אחרת עולה שאלה אחת גדולה – ממי אתם עומדים לרכוש את הרכב ומאיזה תוכנית?

אם אתם מסרבים לרכוש רכב יד שנייה או לקנות רכב מאדם פרטי עומדות בפניכם שלוש אפשרויות: קנייה מסוחר רכב, קנייה מליסינג וקנייה מטרייד אין, אך האם אתם יודעים מהם ההבדלים בין השיטות? כיצד תוכלו להחליט מהי השיטה שהכי מתאימה לכם? בשביל לעשות לכם קצת סדר אספנו לכם את המידע החשוב ביותר על כל שיטה שיעזור לכם להגיע להחלטה.

סוחר רכב

סוחר רכב הוא אדם שהחליט להקדיש את חייו ואת המקצוע שלו לעולם כלי הרכב. פעמים רבות סוחרי רכב הם אנשים שעבדו שנים רבות במוסכים או בחנויות רכבים ורצו לנתב את הידע המקצועי שלהם לעסק אישי ומניב יותר. ישנם סוחרי רכב אשר מחזיקים באמתחתם מגרשי חנייה שלמים מלאי מכוניות מעולות, כל מה שעליכם לעשות זה רק להגיע ולבחור.

כדאי לדעת כי ישנם סוכני רכב שמציעים למכירה גם רכבי יד שנייה. פעמים רבות סוחרי הרכב לא מתאימים את המחירים שלהם למחירי הסוכנויות ודורשים מחירים כפי שהם יודעים. המלצה שלנו? רכשו רכב חדש אך ורק מסוחר רכב מורשה על ידי המדינה. תוכלו להיכנס לאתר של משרד התחבורה ולראות האם הסוחר שאתם עומדים לקנות ממנו הוא אכן סוכן מורשה.

ליסינג

ליסינג היא שיטת קנייה והשכרה של מכוניות שחביבה על אנשים רבים, אך יש בה גם מספר חסרונות. בשיטת הליסינג אתם למעשה לא קונים את הרכב בעצמכם אלא שוכרים אותו לתקופה מוסכמת מחברת הליסינג. שיטה זו טובה במיוחד למי שאין לו הון עצמי גדול לרכישת מכונית והוא רוצה מכונית בטווח הקצר.

ישנם שלושה סוגי ליסינג עיקריים: פרטי, מימוני ועסקי. לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משלהם אך לכולם משותף חיסרון אחד משמעותי – הרכב לא באמת שלכם. פעמים רבות הליסינג יציע לכם טיפולים על חשבונו אך הרכב עדיין לא יהיה רשום על שמכם במשרד הפנים.

טרייד אין

שיטת הטרייד אין היא שיטה טובה למי שרוצה להיפטר מהרכב הישן ולקבל רכב חדש בקלות. בשיטה זו אתם מביאים את הרכב הישן שלכם לחברת טרייד אין או חברת ליסינג ומקבלים בתמורה רכב בעל שווי זהה או דומה. במידה ויש פערים בשווי של הרכבים לרוב הוא יושלם באמצעות תשלום כספי.

הטרייד אין לא מתאים לכל אחד, במיוחד אם מדובר ברכישת רכב ראשון.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
ברוך נגר
ברוך נגר

לאחר שסיים את לימודיו בבית הספר למכונאות רכב, עבד ברוך כמכונאי רכב במוסך במשך 12 שנים. במהלך תקופה זו, צבר ניסיון רב בתחום התיקון והאחזקה של רכבים. לאחר מכן החליט לעבור לעבודה בתחום פירוק הרכבים ומספק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיו.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!